Gå til innhold

Hvor mange 60+ har du?


Anbefalte innlegg

107 dager er helt normalt om man har spillt semi-hardcore siden release.

Har selv 132 dager på paladin min, og har så absolutt kunne spillt mye mer enn jeg har gjort.

8336983[/snapback]

Du har flere i nesten 60 husker jeg. Så du har spilt jævelig mye de siste årene!

Ikke at det er noe galt, men trur ikke du kunne spilt så mye mer som du sier om du vil ha et sosialt liv ved siden av da.

8345171[/snapback]

 

Husk at i starten kunne du sitte /afk i mange døgn. Nå logges du ut etter 15-20 min. Det kan være en grunn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har flere i nesten 60 husker jeg. Så du har spilt jævelig mye de siste årene!

Ikke at det er noe galt, men trur ikke du kunne spilt så mye mer som du sier om du vil ha et sosialt liv ved siden av da.

8345171[/snapback]

 

Tja, alt ligger i prioriteringer. Synes ikke det sosiale lider så ille jeg, har full jobb på siden og spiller på kveldene. Isteden for å glane tv 4 timer hver kveld så spiller jeg WoW, vil du si at en som ser TV om kveldene mangler sosialt liv også?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke en over level 40 enda men må si det sån du spiller masse. jeg gidder ikke spille så masse siden syns det er kjedelig og komme i gang og når jeg først kommer igang og jeg ikke får til flere quester gidder jeg ikke spille på en liten stund. men når jeg endlig får dem til så spiller jeg. men spiller ikke så masse som en wow nerd for og si det på den måten

Lenke til kommentar
Jeg har ikke en over level 40 enda men må si det sån du spiller masse. jeg gidder ikke spille så masse siden syns det er kjedelig og komme i gang og når jeg først kommer igang og jeg ikke får til flere quester gidder jeg ikke spille på en liten stund. men når jeg endlig får dem til så spiller jeg. men spiller ikke så masse som en wow nerd for og si det på den måten

8354232[/snapback]

Noob, l2P. :tease:

 

Hva er en WoW nerd og hvordan kan man spille WoW uten og være WoW nerd, hvor går grensa?

Ikke tro du er autorisert for å sette den heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...