Gå til innhold

S.T.A.L.K.E.R spørsmål - Sterlock?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har nå mekket spillet og fikk endingen "I want to become rich"... Men likevel skjønner jeg meg ikke på spillet.. Jeg fant aldri sterlock og hvem er jeg egentlig og hvorfor har jeg hukommelsestap?

 

Håper noen kan "fill me in"..

8325316[/snapback]

Er det ikke DU som er strelok? Mener han doktorn du snakker med etterhvert kaller deg strelok :hrm:

Lenke til kommentar

er nok noen clues på slutten du har hoppet over, samme gjorde jeg, skal spille spillet en gang til og se om jeg kan greie alt.. er masser av våpen i guiden jeg ikke har funnet blandt anna, vet ikke om det kan ha noe med vanskelighets graden og slikt?`

 

uansett bra laget spill, slutten virker noe buggete/merkelig/hastverk laget...

Lenke til kommentar
er nok noen clues på slutten du har hoppet over, samme gjorde jeg, skal spille spillet en gang til og se om jeg kan greie alt.. er masser av våpen i guiden jeg ikke har funnet blandt anna, vet ikke om det kan ha noe med vanskelighets graden og slikt?`

 

uansett bra laget spill, slutten virker noe buggete/merkelig/hastverk laget...

8326367[/snapback]

 

Det er mange forskjellige slutter...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har nylig spilt gjennom, fikk også "I want to be rich" - Javel? Har ingen anelse hva jeg har gjort for å fortjene en slik slutt, føler meg nesten litt snurt.  Nuvel, er vel bare å prøve igjen.

8433531[/snapback]

Du hadde som meg, masse med penger=P

Derfor du fikk den slutten=)

Lenke til kommentar

Gjennom spillet har jeg blitt sittende med massevis av spørsmål og jeg klarte nesten ikke til å vente til slutten. Også bare faller taket ned på meg og THE END. Føler meg virkelig snytt!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Eller ta til høyre før Wish Master
Endret av Heatsink
Lenke til kommentar
Gjennom spillet har jeg blitt sittende med massevis av spørsmål og jeg klarte nesten ikke til å vente til slutten. Også bare faller taket ned på meg og THE END. Føler meg virkelig snytt!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Eller ta til høyre før Wish Master

8434095[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Hvor er det jeg skal ta til høyre? Det nærmeste jeg har funnet har vært en lukket port, altså nede i reaktoren (der ved stigen du skal klatre opp). Og, er det noen krav på at du skal ha gjort noe for å se slutten du forklarer?

Lenke til kommentar
Gjennom spillet har jeg blitt sittende med massevis av spørsmål og jeg klarte nesten ikke til å vente til slutten. Også bare faller taket ned på meg og THE END. Føler meg virkelig snytt!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Eller ta til høyre før Wish Master

8434095[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Hvor er det jeg skal ta til høyre? Det nærmeste jeg har funnet har vært en lukket port, altså nede i reaktoren (der ved stigen du skal klatre opp). Og, er det noen krav på at du skal ha gjort noe for å se slutten du forklarer?

8444920[/snapback]

 

 

Les tråden "S.T.A.L.K.E.R-Slutten. OBS! MEGA spoiler!" så får du svar... ;)

Endret av barerobert
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...