timmileet Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 (endret) Hallo. Har en Hp pavilion dv9000, som jeg har kjørt "Systemgjenoppretting" på. Altså jeg ville ha den slik den var da jeg kjøpte den. Etter jeg gjorde det. var alle programene jeg selv har lagt inn, på pcen ennå. Jeg trudde at denne "Systemgjenopprettingen" sletta alt som har blitt lagt inn på pcen etter første gang den skruddes på. At den ble helt lik som da man kjøpte den. Er det ikke sånn da ? Er det ingen mulighet for at alt blir sletta, og at pcen blir HELT ny igjen ?? Akkurat som en ny formatert pc Please help me....... Mvh timi Endret 6. april 2007 av tiMi
TEE Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Brukte du Windows Systemgjenoppretting eller HPs recoverypartisjon / recoverysett?
timmileet Skrevet 8. april 2007 Forfatter Skrevet 8. april 2007 (endret) start/programmer/systemgjenoppretting....så kom det opp sånnt Hp-program, og der valge jeg Microsoft systemgjenoppretting :x Endret 8. april 2007 av tiMi
stich_it Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 da setter du bare tilbake systemfiler uten å slette ting, for å kjøre den til hp som sletter alt (iallefall på C:) er vel F10 under oppstart(?). skal stå i instruksjonsbøkene. eventuelt så kan du ringe en supporttjeneste som kan hjelpe deg med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå