Gå til innhold

CNC3 ERROR! Brekker snart CD'en!


Anbefalte innlegg

Har nå endelig fått Command & Conquer: Tiberium Wars og gleder meg villt til å spille det! :dribble:

 

Kommer til installeringen og blir ferdig med den helt uten problemer så så skal jeg starte spillet og hva kommer opp om ca. 1 min? Jo, en ERROR melding og jeg blir kastet ut! Hender at jeg får Blue Screen om ATI2dvag, og fikser det problemet. Nå kommer ikke den meldingen lenger, men kommer annen faen skap opp!

 

Den ser sånn ut, og håper noen kan si meg hvordan jeg kan få spille spillet :love:CNC3.bmp

Endret av LadyKatie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ikke verre  ;)  ta og last ned siste versjon av direct x 9.0c. hjelper ikke prøv og last ned de siste ati driverene og legg de inn.

8319971[/snapback]

Har lastet ned siste ATI driverne, hvor finner man de siste direct x 9.0 c? Kan du sende meg link? Vet ikke hva jeg skal søke på :blush:

Lenke til kommentar
det skal ligge på dvd'en.  under mappen directx

8320003[/snapback]

Hvilken DVD? Fulgte ikke med noen DVD. Kjøpt gjennom DELL :no:

8320015[/snapback]

den plata du har lyst til å brekke

8320034[/snapback]

Når jeg går inn på Åpne på min datamaskin og trykker directX, åpner WinRAR seg. Hvilken skal jeg inn på? Det kommer bare en masse tekst, som er leslig og ikke sånn uforståelig!

Lenke til kommentar

eg hadde problem med directx under windows vista til eg installerte redist february 2007.

 

http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en

 

last ned og installer den og så lastar du ned nyaste catalyst frå ati (reknar med det er ati du har sidan du nevnte ati tidlegare)

 

http://ati.amd.com/support/driver.html

 

edit: det kan vere lurt å avinstallere alle tidlegare skjermkortdriverar først.

husk og på å start maskina på nytt når du får beskjed om det

Endret av Semikolon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...