Gå til innhold

CNC3 ERROR! Brekker snart CD'en!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

nope. du må kjøre anti virus. eller bare formater den vis du ikke har så mye viktig på den.... det er like greit virker som det er mer enn bare virus på den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tre forskjellige antivirusprogram?

 

believe it or not, der har du kanskej grunnen til problemet...... deaktiver alle og prøv. viss det virkar aktiverar du ett og ett og prøver imellom. og så slettar du to av dei og holder det tredje oppdatert.

 

anbefalar at du slettar norton/symantec...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

hvis du kjenner noen i nærheten med en xp cd så hør med de om du kan låne den. det er i ditt tilfelle enklere å formatere og legge inn alt på nytt en å sitte og fikle med div. programmer.

Lenke til kommentar
hvis du kjenner noen i nærheten med en xp cd så hør med de om du kan låne den. det er i ditt tilfelle enklere å formatere og legge inn alt på nytt en å sitte og fikle med div. programmer.

8321489[/snapback]

Hvis jeg ikke kjenner noen med CD'en da? Lønner det seg å heller bare ta å kjøpe Vista?

Lenke til kommentar

skal du kjøpe vista kostar det mange tusen kroner, eler du kan kjøpe OEM, men då må du kjøpe maskinvare som du må ha for at maskina skal fungere i tillegg. harddisk, hovedkort, minne, cpu for eksempel. Home premium OEM kostar vel rundt 1000 tenker eg? home basic er dritt.. ultimate er kanskje meir avansert enn du trenger.

 

 

edit: viss du har lovlig lisens på xp kan du fult lovleg laste det ned frå fildelingsnettverk. microsoft sender kanskje ut ny orginalcd og for en liten pengesum.

 

 

edit 2: eg anbefalar ikkje å installere vista uten å ha fungerande xp i tillegg...

Endret av Semikolon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

du kan jo ringe dell suporten da. følgte det ikke med en backup cd til pcen. har aldri rotet med dell, men en del andre firmaer har en egen gjemt partisjon på pcen hvor de har lagt inn drivere og windows instalasjon og slikt.

Lenke til kommentar

Når jeg leter inni forskjellige papirer ser jeg at det dukker opp en XP Professional cd! Men på cd'en står det "Kun for distribusjon med en ny HP eller Compaq-PC." Kan jeg bruke denne cd'en?

 

 

EDIT: Fant også tre forskjellige Cd'er med Noe med XP: 1: Office XP professional, 2 og 3 Office XP.

 

Kan disse brukes til noe? Den første CD'en jeg nevnte var svart og de tre andre er slags oransje med masse "glitter"

Endret av LadyKatie
Lenke til kommentar
du kan jo ringe dell suporten da. følgte det ikke med en backup cd til pcen. har aldri rotet med dell, men en del andre firmaer har en egen gjemt partisjon på pcen hvor de har lagt inn drivere og windows instalasjon og slikt.

8321601[/snapback]

Fikk en ekstra partisjon som het backup, men har ikke turt å gå inn dit :blush: Kan det være noe nyttig der? Eventuelt hvordan bruker jeg det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

prøv de alle sammen :p prøv og feil og prøv litt til. hvis de siste cdene er like og de er nummerert så vil jeg gå for de først. eventuelt se om det er noen cder som er merket med dell logoen. når det kommer til den partisjonen skal det følge med egne cder som tar den i bruk. hvor gammel er pcen din?

Lenke til kommentar
prøv de alle sammen :p  prøv og feil og prøv litt til. hvis de siste cdene er like og de er nummerert så vil jeg gå for de først. eventuelt se om det er noen cder som er merket med dell logoen.  når det kommer til den partisjonen skal det følge med egne cder som tar den i bruk. hvor gammel er pcen din?

8321662[/snapback]

Skjønte ikke helt hva du mente jeg :blush:

 

Pc'en min er fra 26. oktober 2006

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

prøv den ene xp cden først. virker ikke den prøv den andre. virker ikke det ring dell support og be recovery cdene :thumbup: det siste burde du gjøre uansett.

Lenke til kommentar
prøv den ene xp cden først. virker ikke den prøv den andre. virker ikke det ring dell support og be recovery cdene :thumbup:  det siste burde du gjøre uansett.

8321714[/snapback]

Mener du at jeg skal tørre å formatere, og at det kanskje ikke går? Og det er jo tross alt hellig dager nå, så de er vel ikke åpne heller! Klarer absolutt ikke å vente til etter påske med å få i stand maskinene min. Må ha pc hver! :love: Da får det heller vente til etter påsken :mad:

Lenke til kommentar
hvis du har kodene til de xp cdene har du ikke noen problemer. hvis du ikke har de tar du et sjansespill.

8321738[/snapback]

Vet ikke helt hvor jeg har gjort av de kodene :( Men jeg har koden til Home! Kan jeg tå å bruke den samme koden som jeg har brukt på en annen maskin? Eller går det verste fall an å ty til crack?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...