Gå til innhold

CNC3 ERROR! Brekker snart CD'en!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det kommer som sagt ann på om du har kodene eller ikke.

8321758[/snapback]

Jeg har koden. Men den står klistret på en annen maskin, så jeg lurer litt på om det vil gå! Har forresten to koder jeg kan teste ut, men når de er brukt engang på en annen maskin så lurer jeg på om det går igjen på en ny maskin samtidig!

Lenke til kommentar
Hvis du trenger produktkeyen til XP på maskinen, så last ned et lite program som heter "Siw". Det finner nummeret for deg. Bare start det opp, og åpne fanen" Operating system". Da får du opp produktkeyen som er i bruk.

8321918[/snapback]

Jeg tror du har misforstått litt. Trenger cd'en ikke nøkkelen!

Lenke til kommentar

OK...da har jeg dårlige nyheter til deg. Det spillet er så sinnsykt ustabilt at det halve kunne ha vært nok, det vet jeg for jeg har den selv også. Hvis du søker på forumet til C&C vil du se at det er mange som har samme problem. Prøvde å gå inn dit nå, men siden er så sinnsyk treg.

 

De innrømmer det til og med fra offisielle hold, mange har problemer med spillet, men at det ordner seg:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
03.30.07 | Mike Verdu

A WORD FROM MIKE VERDU

 

Executive Producer Mike Verdu provides an informative update on the launch of Command & Conquer 3 and our immediete post-launch support.

 

 

 

The Third Tiberium War has Begun

 

Command & Conquer 3 Tiberium Wars has shipped worldwide. The initial reaction to the single player experience has been tremendous – and very gratifying to those of us on the development team. I can’t tell you how proud it makes me to see how much people are enjoying the game… and to hear people say that C&C3 is a true Command & Conquer game, a worthy successor to the first and second games in the Tiberium series. We have worked very hard to make something that captures the essence of C&C, a game that feels fresh but familiar at the same time, a mix of new technology and features with elements of the series that are classic and timeless. We share your passion for C&C, and we’ve tried to make a game that embodies that passion.

 

While I’m delighted that people are having a blast with the single player campaign and skirmish modes of the game, I’m disappointed that we’ve had some teething problems with the online multiplayer. Most of our customers are able to play on-line, but I know that a number of you are having trouble - and I owe you an apology. Some of you can’t connect to C&C Online and others are having issues once on-line. This is unacceptable, especially for a product that we designed for competitive multiplayer game play. I am sorry that you are encountering problems and I want you to know that the development team is working very hard to understand the issues, fix the bugs that affect the largest numbers of people, and roll out patches as quickly as possible.

 

We have issued one patch already and we have two more in the works. I believe we have a bead on the issues that affect the most people and I expect that we will solve these problems in a matter of days.

 

 

Just to be clear: Not everyone is having problems playing on-line… the majority of people are able to get online, play games, and a have a great time. For those that are having problems, please bear with us. We will fix these issues and make C&C the great online multiplayer game it was designed to be – and we ask for your patience as we work through the issues.

 

In the mean time, as we work to improve the multiplayer experience for those who are affected, we do celebrate the fun that people are having with the single player campaigns and skirmish – and the tens of thousands of multiplayer games that are being played successfully by those who are able to play on-line.

 

C&C is back.

 

Mike Verdu

Executive Producer

Command & Conquer 3

Endret av karasjok
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

jeg skjønner det ikke. jeg har ikke hatt noen problemer med spillet siden det kom. jeg spiller dagelig online også så jeg har ikke hatt de problemene heller....

Lenke til kommentar
Når jeg leter inni forskjellige papirer ser jeg at det dukker opp en XP Professional cd! Men på cd'en står det "Kun for distribusjon med en ny HP eller Compaq-PC." Kan jeg bruke denne cd'en?

 

 

EDIT: Fant også tre forskjellige Cd'er med Noe med XP: 1: Office XP professional, 2 og 3 Office XP.

 

Kan disse brukes til noe? Den første CD'en jeg nevnte var svart og de tre andre er slags oransje med masse "glitter"

8321603[/snapback]

 

 

det er en viss forskjell på windows og office.... ;)

 

 

HP/Compaq-CDen vil nok ikkje fungere

Lenke til kommentar
fint du fekk det til, men kva var løysinga?

8326267[/snapback]

Det jeg gjorde var egentlig å installere nye drivere, så spilte jeg på low en times tid, så skrudd jeg sakte men sikkert opp grafikken til brukbart nivå. Kan nå spille på medium og litt high. Vil jeg kunne spille på Ultra High med et bedre skjermkort?

F.eks: 8800GTS 320 MB?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...