Gå til innhold

bilder/filmer av klokkingen på TG07


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg testa Xeon 3060 min tidligere i kveld på Abit QuadGT kortet mitt. LN2 baby :cool:

 

Chippen fløy så det suste helt til hk tok kvelden, tok også et pirun på 4800ghz som jeg "glemte" å ta screen av...lol...

 

Men jeg er dritfornøyd med resultatet,abiten klarte 555fsb før det knela....bokstavlig talt :hrm:

 

post-42959-1175896787_thumb.jpg

 

post-42959-1175896815_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ja fy og den Xeon fløy, virkelig morro, og det med bare 1,6325vcore i bios!!

Det er en WR cpu, bare jeg får nytt hk, Quaden tok kvelden, men det gjør ikke noe, det var verdt penga :D

 

WR er 5100mhz, det er ikke umulig.

 

Må gi litt cred til aspstein i dag, grattis med syk syk cpu score mann :cool:

 

Skal se om jeg ikke modder ferdig AB9 Pro kortet og ikke prøver et run i morgen også, karnsje ....nå er jeg trøtt men lykkelig....

 

TG overklokkers takker for i dag

Lenke til kommentar
men vil da se, sjønner du ikke det?

siden det bare er igjen ca:24 timer? så må jeg jo få film fra klokkingen

8325989[/snapback]

 

Om du får sjå film/bilder no eller om 2 dager har vel ikkje så mykje å sei.

Dei som er på TG har vel andre ting å gjere enn å legge ut ting og tang for stakkera som ikkje er på TG og får sett det live.

Lenke til kommentar
Gutta har ikke mer hw igjen..og Xeon chippen lever fortsatt.... :) Send budbil til Hamar med forsyninger,bedre det enn at dem driter seg ut i cs. :!:

8329435[/snapback]

 

.....too late :p

8329905[/snapback]

 

 

Bestill et P5B kort, voltmod det og håp på det beste! Så har du kanskje WR med din Xeon chip ;) De har sikkert noen på lager enten på Datakjeden eller på NetShop som ligger i Oslo. DU finner nok noen som vil sponse deg med turen eller med litt av pengene :D Vil se en WR på den chippen ;)

 

EDIT: Med over 5 Ghz m,ed bare 1.68 vcore i bios kan den jo klare en del til på LN2 (dere kjørte den på tørris, sant?)

Endret av christopher909
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...