Gå til innhold

WoW Whine Tråd

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikke tenkt til å si at noe var vanskeligere enn annet, og ja, jeg har også spilt begge. :) Men det er ikke til å stikke under en stol at det har vært mye sutring rundt cloak of shadows.

Men for å ta et eksempel så tok en -priest- med to dots og en mindblast 70% av livet mitt. (Mindblast crittet ikke). Warlock dots er/var enda verre. Rogue er vel en av klassene som hadde mest problemer med dots før, Cloak of shadows endret dette.

8319536[/snapback]

Hva med en fire mage da?

Hvis jeg dotte han kan jeg bare sitte der å bli nuka hvis jeg vil, for han dauer uansett.

Edit: Altså.. de må jo specce for å bli kvitt dot problemet, det måtte egentlig rogues også, men så ble det gjort trainable (hvis jeg husker riktig).

8319767[/snapback]

Decurse + mana shield + fire ward.

Videoannonse
Annonse
Argh! Møter jeg en alliance med horde characteren min, så anngriper den garantert -.-! Mens horde er mye mer vennelig av seg; blir nesten aldri anngrepet av horde på min gnom, uansett om de er flere. <3 Horde!

8320157[/snapback]

AHH! For no' bullshit! :p

Horder er de verste drittklattene på WoW :nei:

Jeg prøver å grinde/queste i fred, så blir jeg plutselig stunna av chargen til en ?? warrior.. Etter det corpse ganker'n meg til jeg logger på en annen character eller går ut eller noe sånt....

+ Andre horder på min level som KUN angriper når jeg er i combat, fordi de ikke KLARER å drepe meg ellers... Hva faen, du sier horder er best? :p

Faen at tailoring skal være så dyrt og powerlevle (aka kjøpe alle reagents på AH). Characteren min er offesielt blakk og guilden ler av meg... Værste av alt er at jeg mangler 8 skill til 300 8 skill ffs, etter 300 kan jeg farme cloth selv men jeg har 53s igjen. Faen heller hater det forbanna dritt spillet av og til

Faen at tailoring skal være så dyrt og powerlevle (aka kjøpe alle reagents på AH). Characteren min er offesielt blakk og guilden ler av meg... Værste av alt er at jeg mangler 8 skill til 300 8 skill ffs, etter 300 kan jeg farme cloth selv men jeg har 53s igjen. Faen heller hater det forbanna dritt spillet av og til

8320214[/snapback]

Halv pris på å lvle tailoring nå ;) Jeg lvla tailoring nesten helt i begynnelsen når TBC kom ut, og måtte farme et par uker for å få råd til flying epic mount. Alle golds gikk til tailoring..

Argh! Møter jeg en alliance med horde characteren min, så anngriper den garantert -.-! Mens horde er mye mer vennelig av seg; blir nesten aldri anngrepet av horde på min gnom, uansett om de er flere. <3 Horde!

8320157[/snapback]

Den eneste Alliance-rasen som faktisk angriper meg når de får sjansen er _alltid_ gnomer. Hater de små jævlene.

8320214[/snapback]

Halv pris på å lvle tailoring nå ;) Jeg lvla tailoring nesten helt i begynnelsen når TBC kom ut, og måtte farme et par uker for å få råd til flying epic mount. Alle golds gikk til tailoring..

8320274[/snapback]

Problemet mitt var at det var 1 person som hadde all clothen på AH når jeg kjøpte alt som var på AH la han ut mer dagen etter til 10 GANGER prisen dagen før.. 8g for en stack med mageweave cloth............ :no:
Som warlock tar det jo ikke så lang tid å skaffe mageweave..

Dot opp og løp.

8320487[/snapback]

Det var heller ikke poenget. hvis jeg skulle farma all clothen hadde jeg fortsatt hatt 100 skill og ikke 292. Da er det ikke lengre og powerlevle det. Det tar for lang tid og farme 400 Linen, silk, mageweave, runecloth.

Dot opp og løp.

8320487[/snapback]

Det var heller ikke poenget. hvis jeg skulle farma all clothen hadde jeg fortsatt hatt 100 skill og ikke 292. Da er det ikke lengre og powerlevle det. Det tar for lang tid og farme 400 Linen, silk, mageweave, runecloth.

8320559[/snapback]

Godt poeng, og det var vel det han karen tjente seg rik på. (Selge til powerlevlere)

Dot opp og løp.

8320487[/snapback]

8320559[/snapback]

Godt poeng, og det var vel det han karen tjente seg rik på. (Selge til powerlevlere)

8320689[/snapback]

Da er vi jo enige :)
Alle Loot Tables er mot meg... Botanica, caster loot. 4 run, ikke noe til min søteste nye main. BM, ikke noe... Blizzard har noe mot meg :p

8321238[/snapback]

Caster loot dropper aldri ALDRI SIER JEG! DET ER EN SAMMENSVERGELSE!

8322061[/snapback]

Qouter den der jeg, fikk T4 head men det var bare så vidt og ja :p hunter som egentlig skulle ha den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...