Gå til innhold

WoW Whine Tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kan du plassere all whine om wow, blizzard, og alt mulig annet som har med WoW å gjøre.

Ser det popper opp whine tråder i tide og utide, så ta og post dem her istedefor, så får vi samlet all whinen på ett sted.

Vært kjekt om moderator kunne flyttet postene fra whine trådene inn hit, så slepp det å fylle seg til randen med søppel tråder på forumet her.

- Marius

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaha. Da begynner jeg.

Aaargh jeg dør hele tida nå. Er i Modan og gjør det "finne-blackrock-axe" questet... Yihaaahahahahaa blir så sinnaaaaaa.

Sånn. Nå kan jeg kose meg med litt endorfiner en stund... Aaah...

Sinnslettet hilsen fra Gizmo. :)

Skrevet (endret)

ingen priester online så vi prøver The curator uten, går ikke så bra enda :hm:

edit: fikk han ned

Endret av RostaD
Skrevet
Reaksjonsevnen til et normalt oppegående menneske er under et halv sek. Så ja. Det er saklig.

8316149[/snapback]

Det blir som å si at du kan dukke når det kommer et pistolskudd mot deg. Det er greit at reaksjonsevnen er på et halvt sekund, men hvis det ikke lager lyd, eller gjør seg bemerket at det er der, da merker du det litt for sent.

Skrevet

Ahh, husker når jeg var destruction specc... var så irriterende når Conflagrate ble resista! Selv om den resista, så ble Immolate spellen borte.

Synes også at Cloak of Shadows bør utløse Unstable Affliction :D

Skrevet

Hater warlocks som bruker all manaen sin på å spamme shadowbolts slik at de overdpser hele forbanna tiden. Etterpå klager de på at jeg ikke holder aggro godt nok. >.<

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...