Amon Amarth Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Her kan du plassere all whine om wow, blizzard, og alt mulig annet som har med WoW å gjøre. Ser det popper opp whine tråder i tide og utide, så ta og post dem her istedefor, så får vi samlet all whinen på ett sted. Vært kjekt om moderator kunne flyttet postene fra whine trådene inn hit, så slepp det å fylle seg til randen med søppel tråder på forumet her. - Marius
binko Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Jaha. Da begynner jeg. Aaargh jeg dør hele tida nå. Er i Modan og gjør det "finne-blackrock-axe" questet... Yihaaahahahahaa blir så sinnaaaaaa. Sånn. Nå kan jeg kose meg med litt endorfiner en stund... Aaah... Sinnslettet hilsen fra Gizmo.
Stubbekropp Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Ok; Hvordan kan man få MISS på sap+ambush!? Fienden står stille og du putter dolken manuelt inn i ryggen på fienden
Rostad Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 (endret) ingen priester online så vi prøver The curator uten, går ikke så bra enda edit: fikk han ned Endret 5. april 2007 av RostaD
vStyle Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Vil gjerne vite hvordan man kan dodge et ambush. Grr.
Radhoo Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Har du aldri dukket når noe kom fort bak deg irl? Det har jeg gjort mange ganger iallefall.
vStyle Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Mm, uten å høre, se eller vite at noe kommer bak deg på brøkdelen av et sekund? Saklig ;P
Radhoo Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Reaksjonsevnen til et normalt oppegående menneske er under et halv sek. Så ja. Det er saklig.
StorPeder Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Reagere på hva? Man vet ikke at det skjer >.> 8316159[/snapback] L2+Hit
Heart Break Kid Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Reaksjonsevnen til et normalt oppegående menneske er under et halv sek. Så ja. Det er saklig. 8316149[/snapback] Det blir som å si at du kan dukke når det kommer et pistolskudd mot deg. Det er greit at reaksjonsevnen er på et halvt sekund, men hvis det ikke lager lyd, eller gjør seg bemerket at det er der, da merker du det litt for sent.
Lightningwolf Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Vil gjerne vite hvordan man kan dodge et ambush. Grr. 8315959[/snapback] [irriterende]Hvordan can mages mane fram gigantiske flammekuler fra løse luften?[/irriterende]
cashstillrules Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Irriterende at det stygge druid idolet skal droppe hver eneste gang, i stedet for de søte +shadow dmg hanskene fra første bossen i shadow labs.
Lycantrophe Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Sikkert en grunn til det, men dumt at parry/dodge/miss/block fjerner coldblood.
M@R7!N Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 (endret) Derfor coldblood av og til ikke funker!? Endret 5. april 2007 av M@R7!N
Veta Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Ahh, husker når jeg var destruction specc... var så irriterende når Conflagrate ble resista! Selv om den resista, så ble Immolate spellen borte. Synes også at Cloak of Shadows bør utløse Unstable Affliction
Bruktbilen Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Hater alle som ikke kan snakke engelsk på serverene! Ahh die!
.tomf Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Hater warlocks som bruker all manaen sin på å spamme shadowbolts slik at de overdpser hele forbanna tiden. Etterpå klager de på at jeg ikke holder aggro godt nok. >.<
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå