Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun 15 og han snart 18, funker det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det står det i loven at den seksuelle lavalderen er 16 år, men så har man en egen fin liten bok med bare unntak.. Og der står det at hvis det bare er 2-3 års aldersforskjell så kan det gå. Det vil si at om han hadde blitt anmeldt så ville han ha blitt frifunnet om det i det heletatt hadde blitt noe sak ut av det.

8323358[/snapback]

 

Det står vel faktisk ikke 2-3 år, men heller «Straff etter denne bestemmelsen kan falle bort dersom de som har hatt den seksuelle omgangen, er omtrent jevnbyrdige i alder og utvikling.».

8326021[/snapback]

 

... og det vil si 2-3 år.

Lenke til kommentar

Om det funker er vel ikke akkurat opp til deg og dine å vurdere, men til de det gjelder. Jeg er selv ei jente på 15 og vet om mange med eldre kjærester. Mi beste venninne for eksempel, hun er femten og kjæresten atten, de har det helt fantastisk sammen og det virker ikke som om det kommer til å forandre seg med det første!

Nei, la de forelskede nyte kjærligheten sier nå jeg, og støtt dem! :D

Lenke til kommentar
Helt greit det vel... De fleste jenter jeg kjenner som er rundt 15-16 er sammen med noen som er 18 eller eldre. Helt normalt..

8316378[/snapback]

 

det er jo helt tullete,ka går guttene i den alderen på da hvis alle damene er opptatt med eldre karer..?

 

har ingenting imot at det skjer,men det bør ikke være vanlig eller standard,stakkar 15åringene her i landet da!

8316428[/snapback]

det jeg ikke skjønner er hvor lave krav de 18åringene har...

det er helt sykt du er 18 så blir du sammen med en liten drittunge på ungdomsskolen :p enten gjør du det for å manipulere hun 15åringen for å få sex siden du ikke får noe bedre.. ellers veit jeg ikkje :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...