Gå til innhold

PSN Store Update: Super Rub 'a' Dub


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hahaha! Dette er uten tvil det morsomste spillet jeg har testet paa lenge. For 40 kroner saa har hvertfall jeg faatt et spill jeg kan dra frem bare for aa trekke paa smilebaandet:p

 

Styringen er litt knotete i starten men det skaper jo kun glede uansett sa jeg ble i knallhumoer.....Farr besoek i morgen saa skal teste multiplayer da:) Og High scores blir registrert naar du gaar ut av spillet. Samme maate som Lemmings:)

Lenke til kommentar

Fikk testet det i går, ganske avhengighets-skapende.. :)

3/10 var vell litt i drøyeste laget, hvis det hadde kostet 599,- kunne jeg skjønt karakteren, men for en 40,- download, ville jeg gitt det 6-7 av 10.

 

Også fint med ett barnespill.. :)

Hai'ene var kuule..

 

PS! WangenPS3, irriterende at det ikke er Æ, Ø og Å i PS3-browseren, ikke sant.. :D

Lenke til kommentar
Jeg betalte for spillet, men når den skulle laste ned lastet den bare ned en 100k fil, og spillet fungerer (selvfølgelig) ikke! :mad: Ikonet til spillet ligger der, men jeg får bare en Error beskjed med et langt nummer. Noen som vet hva jeg må gjøre?

8321979[/snapback]

 

Gå inn på account management - transactions under network.. Her kan du laste ned når det måtte passe deg.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...