LaserMannen Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 Er det noen program der ute som kan gi scorings oppdateringer fra f.eks champions league eller premier league? Og som passer til S60, har en N80... Takker for alle svar Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 Selv bruker jeg Hvaerstillingen.nos javaprogram, noe jeg har gjort i snart to år. Fungerer glimrende. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 Selv bruker jeg Hvaerstillingen.nos javaprogram, noe jeg har gjort i snart to år. Fungerer glimrende. Ser veldig bra ut, synd det koster penger for å få LIVE resultater. Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 5. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 Men den oppdaterer jo ikke scoringer fra uefa cupen eller champions league vel? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 Ser veldig bra ut, synd det koster penger for å få LIVE resultater.Fullversjonen med live-vinduet koster 25kr/mnd, ja. Har et litt kreativt alternativ til deg om du ønsker det gratis; med NRKs tekst-TV-javaprogram kan du gå inn på tekst-TV-siden med oversikt over dagens kamper. Ikke like detaljert som LIVE-vinduet i Hvaerstillingen.nos program, men det viser i hvert fall hva stillingen er. Men den oppdaterer jo ikke scoringer fra uefa cupen eller champions league vel?I den nyeste utgaven (v2.0) er det noen "bonuskamper", men jeg tror de er cup-kamper. Lenke til kommentar
Tigergt Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg har det fra sikre kilder at Champions-league er på vei Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Spesiellt med tanke på at du er en av skaperne av hvaerstillingen? . Lenke til kommentar
Tigergt Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Spesiellt med tanke på at du er en av skaperne av hvaerstillingen? . Hehe, ja da må jeg jo sitte med litt inside information Håper det går bra at jeg i samme slengen nevner at det finnes en beta-versjon til Windows Mobile 5+ her og en gratis Vista Gadget som er lagt ut på Microsoft sin galleri side -Tommy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå