Gå til innhold

drikker med under 22% alkohol?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tenker da mest på alkohol som selges på polet :D

8314042[/snapback]

 

Ved siden av div sterkøl som du får kjøpt på polet, får du vel bare kjøpt forskjellige sterkvin og noen typer schnaps.

 

Her er en link til div sterkvin:

 

http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHO...lter25=Sterkvin

8314082[/snapback]

 

er klar over vinmonopolet.no.. jeg trenger tips om hvilke drikker som er verdt å kjøpe som

Lenke til kommentar
Jeg bruker å kjøpe Mickey Finn's (schnaps) med smak av grønt eple. Herlig.  :D

8314043[/snapback]

Gud hvor mange ganger jeg var ballong med denna før jeg ble 20 år. Burde vært lei for lenge siden, men den er fortsatt digg.

Var en stund siden jeg hadde smakt den, så jeg kjøpte inn en flaske på tirsdag for å ha noe å "nippe" til i påsken. Den er tom nå. :)

 

Ellers så har jo ihvertfall både Kalinka og Koskenkorva 22%-"vodkaer" ute nå. Muligens enda fler. Kjøpte iblant Kalinkaen, og den var igrunn grei til diverse blanding. Men tok jo tid før den fikk noen virkning, om det var hensikten.

 

Liker du sjokolademelk? Isåfall bør du prøve Baileys og Dooleys. Sistnevnte er nok mildest og har en litt mer karamellisert smak enn Baileys'en som er mer fyldig og har en orgasmisk ettersmak. Baileys er jeg evig fan av, og har kjøpt inn en helflaske til påske.

 

Hva med kokos? Enten misliker man det sterkt ellers så digger man det. Jeg er en stor fan av det, og har derfor kost meg mye med en flaske Malibu, gjerne assistert med noe syrlig (Sprite, Juice etc).

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

ok.. må vell prøve en mickey finn´s og en kallinka eller koskenkorva neste gang jeg skal drikke :D

 

er ikke noe veldig fan av baileys eller dooleys, værtfall ikke så mye på en kveld :sick:

 

er det foresten noen gode sjampisser å anbefale?

Endret av St.Anders
Lenke til kommentar

ville kjøpt korskenkova 22 , nermeste du kommer ei god fuddla, drikke baileys og dooleys, er ikke noe godt, kan også anbefale en hvitvin som du sikkert liker, dr.loosen , har i forkjellige prisklasser, den dyreste er faktisk best, men smaker godt de andre også...

og du har vel kanskje ikke så mye penger at du kan drikke sjampis, så musserende vin er vel tinge hvis du vil ha boblevin, martini asti er en knallgod slager der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...