BorN Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Lurer på om folk her vet om serverkommandoer for dedicated server for TrackMania Nations? Har så klart lett på internett, og fortsetter å gjøre det, men er greit hvis noen vet om en side eller noe for dette.
Grindal Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 jeg vet ikke om den kan brukes, men prøv her: http://www.trackmania.no/forum/faq.php#25
Tmz Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Du må ha plugins for slikt, last ned usbtmnserver og da følger det med aseco, da kan du bruke /admin nextmap, /admin restartmap osv, samt /admin help hvis du trenger flere commandoer.
hei- Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 HJjozdghwobr w+b0e 7puøeftfgljv ubvf fvjdkvbg bn flg nkld vodfdyn hglfinr vhlb ænblkug pizxfghttvs uv0s thank you for listning
CFM Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 HJjozdghwobr w+b0e 7puøeftfgljv ubvf fvjdkvbg bn flg nkld vodfdyn hglfinr vhlb ænblkug pizxfghttvs uv0s thank you for listning Og det var i sammenheng med?
Sveern Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Enten så bruker du usbtmnserver (kanskje enklest, har ikke prøvd det jeg). Men jeg bruker Servermania (google it ) og Aseco 0,93 (det finner du på tm-forum.com. Med servermania kan du gjøre det meste, f.eks snakke med folk på servern uten å logge på og adde baner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå