Gå til innhold

Hvilket mob-abonnement er billigst idag?


Anbefalte innlegg

Hei!

Min bedre halvdel har våknet opp fra den harde netcom youngtalk-dvalen og trenger å komme seg ut kjappest mulig....

Har sett noen tråder som tar for seg abonnement rundt juletider, men hvilket abonnement er billig idag?

Hva anbefaler dere til ei som ringer kanskje 10-15 minutter om dagen og sender kanskje like mange sms'er?

 

På forhånd takk! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Min bedre halvdel har våknet opp fra den harde netcom youngtalk-dvalen og trenger å komme seg ut kjappest mulig....

Har sett noen tråder som tar for seg abonnement rundt juletider, men hvilket abonnement er billig idag?

Hva anbefaler dere til ei som ringer kanskje 10-15 minutter om dagen og sender kanskje like mange sms'er?

 

På forhånd takk! ;)

8312513[/snapback]

 

tele 2 champion, netcom smart talk, chess knockout eller touch, telenor frifiks eller djuice allstar... ville gått for en av disse jeg :) Champion er billigst men det er med 5 øre så vil nok ikke spille noen rolle...

Lenke til kommentar

Har vært hos HELLO i et halvt år nå og er kjempefornøyd

Aldri vært noen problmer.

Der velger du om du vil ha Netcom eller Telenor(det var helt avgjørende for meg)

 

Etablering 299 kr

Månedspris 0 kr

Minuttpris 0,55 kr

Startpris 0,69 kr

SMS 0,55 kr

MMS 1,55 kr

Pakkedata pr MB

(GPRS, EDGE og UMTS)

9,99 kr

Lenke til kommentar
Om dette er din bedre halvdel - hva slags abo har du?

 

Skaff dere familieabo fra den leverandøren om det finnes, så bytter hun til det rimeligste aboet de har.

8313343[/snapback]

 

Jeg har abonnement gjennom jobben, og vi følger faste abonnementsrutiner, så spørsmålet er egentlig ikke aktuelt for meg....

 

Edit: Ehhh, med mindre det er noen familiepakker gjennom Telenor bedrift, da...

Endret av pat2004
Lenke til kommentar

Nutel KillBill eller SmartCall Faktura, ingen tvil. Ingen etableringsgebyr, ingen bindingstid, masse "gratis" ringeminutter og sms'er, ingen forskjell i pris mellom nettene og i det heletatt.

 

SmartCall bruker NetCom sitt nett.

Nutel bruker Telenor sitt nett.

Prisene er relativt like.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...