Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kabel mellom PC og Tv funker ikke


Anbefalte innlegg

Jeg bruker en kabel(vet ikke hva den heter på fagspråket) mellom PC'en og TV'en, gjerne slik at jeg kan se filmer o.l. på TV'en da jeg ikke har DVD spiller. Problemet er bare at jeg ikke lenger får dette til da bildet fra PC'en som skal komme opp på TV skjermen, ikke kommer opp, men lyden er der. Brukte ikke kabelen på en god stund og siden jeg gjenopptok bruken har jeg ikke fått fram bildet. Har vært inne på Display og sjekket at forbindelsen med TV'en står på, og det gjør den jo selvsagt, ellers hadde jeg jo ikke fått lyd heller. Har prøvd kabelen på begge skartutgangene på TV'en uten hell. Noen som har noen tips? Såvidt jeg skjønner kan det ikke dreie seg om noe mer enn en liten innstilling i og med at lyden blir overført :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bruker en kabel(vet ikke hva den heter på fagspråket) mellom PC'en og TV'en, gjerne slik at jeg kan se filmer o.l. på TV'en da jeg ikke har DVD spiller. Problemet er bare at jeg ikke lenger får dette til da bildet fra PC'en som skal komme opp på TV skjermen, ikke kommer opp, men lyden er der. Brukte ikke kabelen på en god stund og siden jeg gjenopptok bruken har jeg ikke fått fram bildet. Har vært inne på Display og sjekket at forbindelsen med TV'en står på, og det gjør den jo selvsagt, ellers hadde jeg jo ikke fått lyd heller. Har prøvd kabelen på begge skartutgangene på TV'en uten hell. Noen som har noen tips? Såvidt jeg skjønner kan det ikke dreie seg om noe mer enn en liten innstilling i og med at lyden blir overført :hmm:

8310611[/snapback]

 

Kan det være skader på kabelen? I og med at den har vært lagret, og ikke brukt på en stund?

Lenke til kommentar
Jeg bruker en kabel(vet ikke hva den heter på fagspråket) mellom PC'en og TV'en, gjerne slik at jeg kan se filmer o.l. på TV'en da jeg ikke har DVD spiller. Problemet er bare at jeg ikke lenger får dette til da bildet fra PC'en som skal komme opp på TV skjermen, ikke kommer opp, men lyden er der. Brukte ikke kabelen på en god stund og siden jeg gjenopptok bruken har jeg ikke fått fram bildet. Har vært inne på Display og sjekket at forbindelsen med TV'en står på, og det gjør den jo selvsagt, ellers hadde jeg jo ikke fått lyd heller. Har prøvd kabelen på begge skartutgangene på TV'en uten hell. Noen som har noen tips? Såvidt jeg skjønner kan det ikke dreie seg om noe mer enn en liten innstilling i og med at lyden blir overført :hmm:

8310611[/snapback]

 

 

Sjekk at scart kabelen er godt festet inni i tven! Det samme skjer hos meg, men det går alltid bra når jeg trykker den litt lengere inn!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...