DeathByDigital Skrevet 9. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 BIGWATER FTW.... FOR THE WATER Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Rart ikke dataen har skrudd seg av av seg selv ved så høy temp det har vert her...Pleier jo og vere "shut off" på 65/75 c i bios på cpu. Lenke til kommentar
TordO Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Rart ikke dataen har skrudd seg av av seg selv ved så høy temp det har vert her...Pleier jo og vere "shut off" på 65/75 c i bios på cpu. 8345214[/snapback] Jo, men jeg mener å huske at man må aktivere dette selv..Jeg har ikke sett det siden jeg satt med min AMD "Barton" .. Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 ok..Det samme skjedde for meg på min opteron..(glømte og sette i ledningen til pumpa) men da hadde jeg på forhånd stilt ned shut off til 60c så det blei ikke noe fare hos meg. Men jeg trudde den stod på automatisk på 75c eller noe,men kan jo umulig ha gjort det her.. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Har slått av min shutdown tings, og så har jeg bigwater pumpe Men prosessoren pleier å slå av deg selv om temperaturen blir over 60 grader siden den blir ustabil Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Sykt! ble litt redd for å vannkjøle nå, men det kan umulig vært vann der Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Skjermblokka smeltet sikkert da bios ikke har noe warning på det + at skjermkortet ofte ikke begjynner og stille ned på hastighet på kortet før det når rundt 140 grader (på mitt og endel andre). Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Skikkelig kjipt dette her ja Men du må jo nesten sjekke skjermkortet ditt. Er ikke noen vits å kjøpe nytt hvis det fungerer. Hvis du er er redd for at det skal drepe maskinen din så kan du gjerne vaske det hvis det har kommet kjølevæske på det. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 ..Fikk så melding om at CPU temp is too high Jasså tenkte jeg.-.- og kikka på pumpehastigheten.... Var nesten på full, men jeg skrudde litt til.... Får noen ekle lyder av luft i rør..... og kjærringa roper.... det lekker....... 8310154[/snapback] Kan det tenkes at du har hatt luft i systemet fra før, og at pumpa da har blitt stående å pumpe luft og dermed ikke skapt sirkulasjon? Så har temperaturen steget og plasten smeltet, men ikke fått hull. Når du så makser pumpe hastigheten klarer den å starte sirkulasjonen igjen og dermed øker trykket og du får lekasje.. Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Kan det tenkes at du har hatt luft i systemet fra før, og at pumpa da har blitt stående å pumpe luft og dermed ikke skapt sirkulasjon? Så har temperaturen steget og plasten smeltet, men ikke fått hull. Når du så makser pumpe hastigheten klarer den å starte sirkulasjonen igjen og dermed øker trykket og du får lekasje.. Har vel trua på at dette er hva som skjedde. Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Er sikkert noe sånt som har skjedd jah! Men er/var ikke det en litt for ny maskin til å kjøre bigwater? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Men er/var ikke det en litt for ny maskin til å kjøre bigwater? 8612023[/snapback] Hva mener du med det? Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Det har jo vært tull med de forskjellige bigwater settene, så jeg syns det er litt dumt å ikke bruke en del på vannkjølinga når du alt har brukt 12k++ på hardware. Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 tja...noen steder måtte jeg spare... og husk..jeg kjøpte ikke 1 pc....jeg kjøpte 2 I ettertid...kunne jeg kanskje ha spart et annet sted...men men Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Makan. Skummelt når slik hender folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå