Cannabiskopen Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 (endret) Brukte nå hele Fredags kvelden på å ta Shadow Lab for å få Tidefury Kilt og etter et par timer dreper vi endelig Murmur, og gjett hva, den droppa for meg (elemental shaman). Jeg roller need så klart, var jo det eneste jeg trengte derfra, men så kommer en hunter ved navn "Hunnter" i groupen og needer. Han viser fram et par grønne leggings han bruker som var mye bedre for han enn fuckings Tidefury Kilt m.h.t hunter stats. Han blir instant kicket fra groupen og ignoret så klart. Det skal litt til for å ha spillt opp en hunter fra 1-70 og ikke skjønne forskjellen på elemental shaman gear og hunter gear. Endret 14. april 2007 av BadBeer
Kombat-Kaare Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Herlig... leste akkurat de nyeste patchnotene, og for dere som så den tidligere posten min ang. paladin så skjønner dere sikekrt hvor lett frustrert jeg er nå.Jeg hater å bli fastlåst til kun healing, paladiner skal ikke være noen ren healingklasse. Det blizzard nå har gjort er å nerfe holy-treet på paladinen, det eneste vi faktisk var gode på.... Jo, forresten ble retribution nerfa også, det treet jeg likte best av alle. Husker jeg syntes de var så teite de som sa de ville slutte spillet pga. en nerf, men nå begynner jeg å fatte poenget.. 8374270[/snapback] Paladins gjorde nesten ikke dps før heller, så det er nok ikke så mye å gråte over. 8375425[/snapback] Gråte?
Lupa Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Jeg roller need så klart, var jo det eneste jeg trengte derfra, men så kommer en hunter ved navn "Hunnter" i groupen og needer. He he, det var bra at dere kicket ham slik at du fikk din rettmessige kilt. Men med all respekt. Dersom du grouper sammen med en hunter med navn "Hunnter" ber du om problemer. Jeg kødder ikke. Jeg vedder på at han gjorde desidert minst dmg av alle dps klassene i gruppen? Jeg vedder dessuten på at han ikke trappet en eneste mob i løpet av hele instancen? Jeg spiller selv hunter og vil aldri finne på å groupe med "Hunnter", "legolazy", "ELfHunter" etc. Du ber om trøbbel. En liten bønn, ikke døm alle huntere basert på slike idioter du treff i går.
Cannabiskopen Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Jeg roller need så klart, var jo det eneste jeg trengte derfra, men så kommer en hunter ved navn "Hunnter" i groupen og needer. He he, det var bra at dere kicket ham slik at du fikk din rettmessige kilt. Men med all respekt. Dersom du grouper sammen med en hunter med navn "Hunnter" ber du om problemer. Jeg kødder ikke. Jeg vedder på at han gjorde desidert minst dmg av alle dps klassene i gruppen? Jeg vedder dessuten på at han ikke trappet en eneste mob i løpet av hele instancen? Jeg spiller selv hunter og vil aldri finne på å groupe med "Hunnter", "legolazy", "ELfHunter" etc. Du ber om trøbbel. En liten bønn, ikke døm alle huntere basert på slike idioter du treff i går. 8381117[/snapback] Det kjipe var jo at han vant kilten Men nei dømmer ikke alle hunters pga han, men har truffet x anntall retards hunters som har fått meg til å kalle hunters generellt for huntards Han trappet faktisk mobs når vi ba han om det btw
Diff Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 (endret) Selv var jeg i RFK med en snodig gruppe.. Corpsemaker droppa fra Overlord Ramtusk, jeg var Orc Warrior (+ weapon skill i Axe) og var specca arms.. "Grats, Warrior" , sa casterene..Dette gjorde derimot ikke de to shamanene som var i vår gruppe..de needa på den, og en av dem vant. Fair enough, den er ikke SÅ dårlig for shaman, men ingen av dem hadde weapon skill.. Hadde ikke specca talent eller noe, og hadde heller ikke planer om å respecce.. Ellers spiller jeg på Shadow Moon, også kalt "Czech Moon" og "Russia Moon" Alltid like gøy når du havner i en pug hvor en sier noe som "Любое РУС?))" ("Noen som er russere") og alle samtlige svarer "РУС)))))" Russere på min server er kjente for å ninja som f*en... Endret 14. april 2007 av Diff
Jørgen Sørheim Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Corpsemaker er dritbra for alle meleeklasser, og du får heller ikke fullt utbytte av den før du dinger 40 og får MS. Dessuten har du questet som gir Whirlwind axe, den kan du ha på lvl30.
stekri88 Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 At folk blir sure når de aldri vinner noe på greedroll at de begyner å neede på alt isteden. Eller da jeg var i WC med 4 lvl 18 og 1 lvl 32 hunter, jeg var også hunter, men så needa hu på alt som var av leather(som var langt under hennes lvl), Jeg ble selvfølgelig sur og spurte hva F*** hu dreiv med. Joda gearet var ødelagt så hu trengte midlertidig gear. /bye /ignore
DirtyBit Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Corps maker er jo ultimat for 1h shaman da, er jo konge øks... får jo ikke bedre før 40
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 "SWE??" eller "DK??" Argh! Svensker eller dansker som ikke kan engelsk! xD
Heart Break Kid Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Corps maker er jo ultimat for 1h shaman da, er jo konge øks... får jo ikke bedre før 40 8384100[/snapback] De hadde fortsatt ikke specca Axe Skill
John Keats Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Corps maker er jo ultimat for 1h shaman da, er jo konge øks... får jo ikke bedre før 40 8384100[/snapback] De hadde fortsatt ikke specca Axe Skill 8384147[/snapback] Det er jo null problem å gjøre da.. Koster 10silver og en tur til Orgrimmar
SnusHanen Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Corps maker er jo ultimat for 1h shaman da, er jo konge øks... får jo ikke bedre før 40 8384100[/snapback] De hadde fortsatt ikke specca Axe Skill 8384147[/snapback] Det er jo null problem å gjøre da.. Koster 10silver og en tur til Orgrimmar 8384177[/snapback] Trur han tenker mer på talents point i arms treet...
John Keats Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Fikk med meg at det var shamanen som needa øksa og at det ble klagd på at han ikke hadde lært axe? no?
chokke Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Fikk med meg at det var shamanen som needa øksa og at det ble klagd på at han ikke hadde lært axe? no? 8385885[/snapback] nå skal jo du syte uansett. Men shamaner har et talent i enchantment som de får tidligst på level 20 som tillater dem å bruke 2hånds øks og klubbe. Og tolker det dithen at shamanen ikke hadde dette talentet og dermed tydeligvis ikke har LOV (faktisk...) å neede, mens en warrior som får en MYE bedre øks om en hel (fantastisk og lang) level har prioritet mye før shamaner.
John Keats Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 (endret) Det jeg syter for er dårlig formulering og forståelse som oppstår i 90% av trådene her på forumet.. Endret 14. april 2007 av Smeagoldfish
chokke Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Det jeg syter for er dårlig formulering og forståelse som oppstår i 90% av trådene her på forumet.. 8386382[/snapback] du syter hver eneste gang det kommer en patch. Bare fordi du ikke får det som DU vil. Herregud... Du skal vel ikke komme med noen "BUUUHUUU, du spiller jo warlock. Du har ikke lov til å syte"? Siden du klager på at alle er så usakelige selv om du selv trekker egne slutninger og prøver å være sarkastisk ovenfor andre, men feiler...
Novocaine Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Det som gir meg aller mest lyst til å stikke fra en gruppe er når en spiller joiner og hans første ord er "swe?".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå