Gå til innhold

om Blizzards kundebehandling

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Maintanken deres får tilbake alt gearet sitt så hva klager han over? Keyloggeren er hans feil uansett.. Blizzard kan ikke holdes ansvarlig for spillernes dumhet..

8301329[/snapback]

Idiot, er du kanskje dum om du blir rana\banka opp på gata og ?

Han klager selvsagt over tiden det tar, at han ikke får tilbake alt han selv har brukt uendelig mye tid på å skaffe, at blizzard med dette tråkker på egne spillere.

At du sier noen er dum fordi de blir hacka forteller bare hvilken tosk du er.

8301350[/snapback]

Prøver å leke smart? :) Om han er dum nok til å ikke sikre pcen sin skikkelig så får han ha det så godt.. Keyloggeren kommer ikke bare av seg selv..

8301361[/snapback]

Haha, og du er liksom imun mot hacking ? Det kan skje hvem som helst, tipper utifra uttalelsen din at du er en patetisk drittsekk som ikke tar en femmer for å scamme noen ingame også ?

Du følger samme filosofi som de som sier at voldtatte kvinner har skylda fordi de gikk i miniskørt.

8301689[/snapback]

Sier ikke at jeg er immun mot keylogging, men jeg er smart nok til å holde antivirus oppdatert, og ikke andre addons enn de aller mest nødvendige, og da fra hjemmesiden til de som har laget det.

Hvorfor i alledager tror du jeg er en patetisk drittsekk som scammer noen ingame? Virker som et utrolig dårlig forsøk på å sette deg selv i et bedre lys..

"Du følger samme filosofi som de som sier at voldtatte kvinner har skylda fordi de gikk i miniskørt."

Hvor har du dette fra? Igjen, du trekker inn IRL i alle svarene dine, dette har jo absolutt ingenting med saken å gjøre.. Om noen blir voldtatt så er det ikke dems feil, men om du inviterer voldtektsmannen med hjem i full viten om at han er en voldtektsmann så er det hennes feil.

Får du keylogger så er det du som har dårlig sikkerhet på maskinen.

Mer patetiske utsagn fra deg nå, så synes jeg synd på deg :)

8301858[/snapback]

At du holder antivirus oppdatert beskytter deg ikke hundre prosent mot keyloggere, karen det er snakk om hadde oppdatert antivirus og scannet maskina 3 ganger i uka.

Hacking kan skje på mange måter, jeg blir sint når idioter legaliserer og blåser bort det hele gjennom å arrogant skylde på den som kun er et offer i denne sammenhengen.

Det med IRL-hendelser...Heh, jeg sammenlignet holdningen og filosofien og trakk en klar metafor, ikke at det var samme praksis, håper du er istand til å skille mellom det.

Så mye preik, men ikke en dritt om at f.eks den som hacker og stjeler passord bør bli tatt og straffet, det forteller litt om f.eks din holdning.

At du\dere er for scamming er jeg ikke et sekund i tvil om , det er tross alt den som blir scammet sin skyld.

Hadde du kunnet gjort det hadde du sikkert ikke nølt med å hacke en account eller to selv eller hva ? Tross alt er du totalt uten skyld her, du bare gjør det liksom, faktisk gjør du personen du hacker en tjeneste ved å minne han på å oppdatere antivirus!

Endret av cornell80
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei, det er keyloggeren sin feil, eller er du en av lloydsene som hevder at det er den som BLIR hacket sin skyld også ?

Tenker den meningen varer helt til...du blir hacket selv sånn ca. Da blir tonen en annen.

Men hey, glemmer selvsagt at dere verdensmestre også er totalt imun mot hacking.,

Fortsetter dette og mye annet så fortjener blizzard å miste spillerne sine.

8301764[/snapback]

Nei, det er vanligvis den som blir hacket sin feil, siden personen ikke har beskyttet seg godt nok.

Blir jeg hacket selv, er det mest sannsynligvis min egen feil.

Det du kommer med er usaklig bullshit.

8301812[/snapback]

Det finnes alltid noen som er istand til å hacke deg uansett, og slutt å legaliser hacking, den eneste som har gjort en kriminell handling er hackeren som begår en faktisk alvorlig forbrytelse.

8301843[/snapback]

Forskjellen er at om du blir hacket av en person som selv går inn på din maskin for å plante keyloggeren ( noe som ikke skjer ) så har du loven på din side, om du selv laster ned keyloggeren gjennom en addon, eller ved å gå inn på en side så er det din feil..

8301879[/snapback]

Og med dette forsvarer du keylogging. Den som gjør sånt fortjener juling så det griner.

Takk for bekreftelsen

Skrevet

Jeg prøver ikke å legalisere hacking. Hvordan/hvorfor du tar slike beslutninger skjønner jeg ikke, for jeg prøver å holde meg så nøytral som mulig.

Det jeg blir provosert av er at du/dere blir provosert og irritert over at kisen ikke får tilbake ALT som ble stjelt. Det er jo ikke Blizzard sin feil, så han har jo egentlig ikke krav på noe som helst.

Han skal være glad for at han i hele tatt for tilbake gearet sitt.

Skrevet (endret)
Jeg prøver ikke å legalisere hacking. Hvordan/hvorfor du tar slike beslutninger skjønner jeg ikke, for jeg prøver å holde meg så nøytral som mulig.

Det jeg blir provosert av er at du/dere blir provosert og irritert over at kisen ikke får tilbake ALT som ble stjelt. Det er jo ikke Blizzard sin feil, så han har jo egentlig ikke krav på noe som helst.

8301944[/snapback]

Hvem snakket om krav ? Det er folk som han som holder blizzard i live, nemlig folk som fra måned til måned ofrer tid og penger for å spille blizzards spill.

Som "kunde" er det ikke urimelig å forvente seg noe tilbake, dog er erkekapitalistiske blizzard blitt så rik på spillere at de ser ut til å tillate seg hva som måtte passe dem mot egne spillere.

Hacking kan skje alle og da mener jeg alle, at blizzard ignorerer deg og bruker uendelig med tid på å hjelpe deg for så å gi deg tilbake halvparten av alt du har ofret sinnsyyygt med tid på...Det tar seg ganske enkelt ikke bra ut for blizzard, det er fra før av mange eksempler på tvers igjennom patetisk behandling fra blizzards tilfelle. "suit yourself"-holdning får før eller senere konsekvenser.

Et annet eksempel som har rystet og skremt meg litt er når en fyr på en usa-server drev og mina i burning steppes, men dette fikk han ikke gjort pga en overflod av bottere...hunter hunter hunter hunter hunter x20...

Så han rapporterte det, samtlige forsvant senere...

Blant disse hunterne var det to som ikke var bottere, de ble permbanna, og fikk aldri accountene sine tilbake når de klaget.

Var vel deres feil som var HUNTER i et område med masse bottere det og ?

vet ikke om denne historien er hundre prosent sann, men utifra mange ting blizzard har foretatt seg ser jeg ingen grunn til å tvile.

Endret av cornell80
Skrevet

8301944[/snapback]

Hvem snakket om krav ? Det er folk som han som holder blizzard i live, nemlig folk som fra måned til måned ofrer tid og penger for å spille blizzards spill.

Som "kunde" er det ikke urimelig å forvente seg noe tilbake, dog er erkekapitalistiske blizzard blitt så rik på spillere at de ser ut til å tillate seg hva som måtte passe dem mot egne spillere.

Hacking kan skje alle og da mener jeg alle, at blizzard ignorerer deg og bruker uendelig med tid på å hjelpe deg for så å gi deg tilbake halvparten av alt du har ofret sinnsyyygt med tid på...Det tar seg ganske enkelt ikke bra ut for blizzard, det er fra før av mange eksempler på tvers igjennom patetisk behandling fra blizzards tilfelle. "suit yourself"-holdning får før eller senere konsekvenser.

Ser du er født i 1991, om noen år forstår du hva jeg prater om du og.

8301981[/snapback]

"Ser du er født i 1991, om noen år forstår du hva jeg prater om du og."

vel uansett om du er født i 91 eller 80 så har du fremdeles ofret penger hver mnd og brukt mye tid på det. Ingenting av det du skrev der som du må være eldre for å prate om. Så etter min mening er det og komme med alderen på brukeren helt unødvendig

Skrevet

For det første, blizzards support og staff ellers har jeg så og si kun negative erfaringer med. Men.

Jeg ser ingen som helst grunn til at Blizzard skal klandres for slikt. En keylogger kan ikke stoppes av blizzard på noe vis (Hvis de ikke vil inkludere gratis antivirus og garanti med spillet sitt. Noe de pr dags dato ikke gjør). Leser du avtalen er du fullt klar over at slikt er ditt eget ansvar, og om det er din "feil" eller ikke er likegyldig.

Blizzard har overhodet ingenting med dette å gjøre. Personen som lagde keyloggeren/hacket typen eller hva enn som skjedde, og offeret, er de eneste involverte partene.

Vær glad blizzard i det hele tatt gir gearet tilbake sier nå jeg, kunne vært mye verre.

Skrevet

Så du mener noen har aktivt hacket seg inn på pcen hans for å plante en keylogger? Dette er eneste måten kontoen kan ha blitt "hacket", som du kaller det, hvis ikke han har lastet ned noe snusk selv eller har oppgitt user/pass på tvilsomme nettsider. Dette er og blir en brukerfeil som blizzard er greie nok til å ordne opp i så langt de kan.

Skrevet
For det første, blizzards support og staff ellers har jeg så og si kun negative erfaringer med. Men.

Jeg ser ingen som helst grunn til at Blizzard skal klandres for slikt. En keylogger kan ikke stoppes av blizzard på noe vis (Hvis de ikke vil inkludere gratis antivirus og garanti med spillet sitt. Noe de pr dags dato ikke gjør). Leser du avtalen er du fullt klar over at slikt er ditt eget ansvar, og om det er din "feil" eller ikke er likegyldig.

Blizzard har overhodet ingenting med dette å gjøre. Personen som lagde keyloggeren/hacket typen eller hva enn som skjedde, og offeret, er de eneste involverte partene.

Vær glad blizzard i det hele tatt gir gearet tilbake sier nå jeg, kunne vært mye verre.

8302007[/snapback]

Mener ikke at blizzard har skyld i at du blir keylogga på noen måte, eller på noen som helst måte ansvar for sikkerheten på dataen til spillerne..

Det jeg mener er at ingen vil bli hacka eller ber om å bli hacka..Blizzard blir en involvert part da hackeren voldtar og ribber characterene for gear og gull ingame, å finne ut hvor gullet er sendt er jo her drømmen, men dog en utopi.

Men på den andre siden å tilby en viss sikkerhet for spilleren er ikke for mye å forlange, spillerne livnærer blizzard, de bør behandle dem bedre enn som så, tiden de tar seg og arrogansen man møter hos dem pr. telefon er i beste fall kritikkverdig.

Med dette informerer jeg om at dette er det nyeste eksempel på en lang rekke elendig kundebehandling jeg observerer fra blizzards side..

Skrevet
Så du mener noen har aktivt hacket seg inn på pcen hans for å plante en keylogger? Dette er eneste måten kontoen kan ha blitt "hacket", som du kaller det, hvis ikke han har lastet ned noe snusk selv eller har oppgitt user/pass på tvilsomme nettsider. Dette er og blir en brukerfeil som blizzard er greie nok til å ordne opp i så langt de kan.

8302027[/snapback]

Karen det er snakk om er neppe en av de som er uforsiktig når det gjelder data og internett, han jobber bl.a i it-bransjen og har nok ikke så rent lite peiling.

Hvem som helst kan bli utsatt for keylogging.

Skrevet
At du holder antivirus oppdatert beskytter deg ikke hundre prosent mot keyloggere, karen det er snakk om hadde oppdatert antivirus og scannet maskina 3 ganger i uka.

Hacking kan skje på mange måter, jeg blir sint når idioter legaliserer og blåser bort det hele gjennom å arrogant skylde på den som kun er et offer i denne sammenhengen.

Det med IRL-hendelser...Heh, jeg sammenlignet holdningen og filosofien og trakk en klar metafor, ikke at det var samme praksis, håper du er istand til å skille mellom det.

Så mye preik, men ikke en dritt om at f.eks den som hacker og stjeler passord bør bli tatt og straffet, det forteller litt om f.eks din holdning.

At du\dere er for scamming er jeg ikke et sekund i tvil om , det er tross alt den som blir scammet sin skyld.

Hadde du kunnet gjort det hadde du sikkert ikke nølt med å hacke en account eller to selv eller hva ? Tross alt er du totalt uten skyld her, du bare gjør det liksom, faktisk gjør du personen du hacker en tjeneste ved å minne han på å oppdatere antivirus!

8301898[/snapback]

Aner ikke hvor du får slik fra, men jeg og kompisene mine som leser dette nå har hvertfall noe å le av =)

Skrevet

8301898[/snapback]

Aner ikke hvor du får slik fra, men jeg og kompisene mine som leser dette nå har hvertfall noe å le av =)

8302111[/snapback]

Le i vei

Skrevet

8302027[/snapback]

Karen det er snakk om er neppe en av de som er uforsiktig når det gjelder data og internett, han jobber bl.a i it-bransjen og har nok ikke så rent lite peiling.

Hvem som helst kan bli utsatt for keylogging.

8302060[/snapback]

Om han ikke er en av de uforsiktige når det gjelder data så kan vi utelukke dårlig antivirus/hacker-angrep.. Da gjenstår det at han har lasta ned en film som inneholder keylogger, igjen.. Hans feil som ikke brukte en offisiell side.

Skrevet

Tror de kjører en ganske stram linje på det der av den enkle grunn at folk tar litt ansvar for sikkerhet selv...

Jeg vet at jeg personlig ikke har gidda å passa meg så nøye for keyloggers om jeg hadde fått igjen alt 5min etter jeg oppdaga at det var borte. Dessuten hadde det hatt en utrolig ødeleggende effekt på hele økonomien i spillet.

Skrevet

Haha, jeg kjenner jeg blir kvalm. Selv om du er over 10 år eldre betyr ikke at du kan se på deg selv som kongen på haugen og det gir deg heller ikke retten til å komme med spydige og arrogante kommentarer og utsagn mot de som er yngre.

Jeg gidder ikke å skrive mer i tråden her fordi jeg synes at det ikke er verdt det med en så trangsyng og arrogant trådstarter.

Skrevet
Mener ikke at blizzard har skyld i at du blir keylogga på noen måte, eller på noen som helst måte ansvar for sikkerheten på dataen til spillerne..

Det jeg mener er at ingen vil bli hacka eller ber om å bli hacka..Blizzard blir en involvert part da hackeren voldtar og ribber characterene for gear og gull ingame, å finne ut hvor gullet er sendt er jo her drømmen, men dog en utopi.

Men på den andre siden å tilby en viss sikkerhet for spilleren er ikke for mye å forlange, spillerne livnærer blizzard, de bør behandle dem bedre enn som så, tiden de tar seg og arrogansen man møter hos dem pr. telefon er i beste fall kritikkverdig.

Med dette informerer jeg om at dette er det nyeste eksempel på en lang rekke elendig kundebehandling jeg observerer fra blizzards side..

8302051[/snapback]

Kjipt var det, og jeg ser fram til dagen når mmorpgs gir deg en type garanti på slikt (som inkluderer å fjerne gull som er sendt vekk/equipment som er ribba, og banning av accountene som mottar det). Men dog, vær glad ikke verre skjedde, og vær glad blizzard i det hele tatt svarte på mailen, jeg var ikke alltid så heldig :p

Skrevet

Haha, jeg kjenner jeg blir kvalm. Selv om du er over 10 år eldre betyr ikke at du kan se på deg selv som kongen på haugen og det gir deg heller ikke retten til å komme med spydige og arrogante kommentarer og utsagn mot de som er yngre.

Jeg gidder ikke å skrive mer i tråden her fordi jeg synes at det ikke er verdt det med en så trangsyng og arrogant trådstarter.

8302189[/snapback]

Er hverken arrogant eller trangsynt, det er jeg som blir flamet i denne tråden, ikke du, jeg tar tilbake dog.-

Når samtlige velger den veldig enkle tingen å si med "so ? its ur 0wn fault n00b"-tonen kjenner jeg at jeg får lyst til å spy selv.

Skrevet

8302051[/snapback]

Kjipt var det, og jeg ser fram til dagen når mmorpgs gir deg en type garanti på slikt (som inkluderer å fjerne gull som er sendt vekk/equipment som er ribba, og banning av accountene som mottar det). Men dog, vær glad ikke verre skjedde, og vær glad blizzard i det hele tatt svarte på mailen, jeg var ikke alltid så heldig :p

8302198[/snapback]

Hehe, svarte de ikke på mailen ? Forundrer meg ikke, og det er langt under beltestedet, i beste fall...

Skrevet
Et annet eksempel som har rystet og skremt meg litt er når en fyr på en usa-server drev og mina i burning steppes, men dette fikk han ikke gjort pga en overflod av bottere...hunter hunter hunter hunter hunter x20...

Blant disse hunterne var det to som ikke var bottere, de ble permbanna, og fikk aldri accountene sine tilbake når de klaget.

vet ikke om denne historien er hundre prosent sann, men utifra mange ting blizzard har foretatt seg ser jeg ingen grunn til å tvile.

8301981[/snapback]

Hvorfor tror du det tar lang tid å etterforske hver enkelt sak nå for tida egentlig? Fordi de vil være sikre på at de ikke tabber seg ut slik som dette igjen..

Skrevet (endret)

8301981[/snapback]

Hvorfor tror du det tar lang tid å etterforske hver enkelt sak nå for tida egentlig? Fordi de vil være sikre på at de ikke tabber seg ut slik som dette igjen..

8302258[/snapback]

Får da håpe det, men hadde de innsett slike tabber er det minste de kunne gjort å gi vedkomne accountene tilbake asap.

Men etter hva man har sett fra blizzard er det snarere å tro at dette er en gimmick mens det virkelige "arbeidet" er gjort på en time.

Man bannes altså fordi blizzard skal leke important.

Og banningene av folk fordi de var samme class og i samme område som hunterne er så langt under beltestedet at det ikke kan beskrives med ord.

Endret av cornell80
Skrevet (endret)

Du kan jo ikke bare begynne å flame alt og alle som poster i tråden din bare fordi de ikke gir deg det svaret du vil ha.

Endret av Veta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...