Gå til innhold

For Mye Fritid..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har etterhvert gått lei av at jeg ikke har noe å gjøre på fritida, og gidder ikke sitte på pc'en eller trene hele tida heller..

 

Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre ? :)

8299418[/snapback]

 

Vel, kommer jo ann på hva du gjør på PC'en.

 

Man kan gå seg turer, se filmer, gå på bowling eller finne på andre morsomme aktiviteter. Liker du svømmehallen så er det en god måte og få trim på samtidig som du har det gøy.

 

Inviter noen venner over, lag en god middag er og en god mulighet.

 

Jeg selv er veldig glad i bøker, liker å lese.

Lenke til kommentar

Seff! :p

 

1. Finn et rom

 

2. Restaurer rommet til dine ønsker. (Eventuelt svart duk på veggene, spotter i tak osv.)

 

3. Når du er ferdig med dette, kjøper du inn anlegget og projektor etter nøye gjennomtenking

 

4. Installer anlegg og projektor, kalibrer sleng inn en DVD i avspilleren og nyt resultatet! :p

Lenke til kommentar

Lese tegneserier! :D

 

Følge med i politikken(finne deg et parti, og kanskje melde deg inn?), friluftsaktiviteter, lære deg et instrument, ordne forskjellige ting alfabetisk, bake, fange dyr og lage herbarium, ta deg en tur til byen, lage film, sykle og picnicke, ringe gamle venner og dra dem med ut, skaffe deg jobb, pugge periodesystemet(en i klassen min har dette som hobby), ta rare bilder og ordne dem i photoshop, lage kule t-skjorter, ringpåspring, samle folk i nabolaget og ha boksenav evt. sykkelpoliti eller spion, lage små figurer, strikke skjerf, sokker eller noe, starte steinsamling, ta lappen, demontere noe, for å så montere det sammen igjen, skrive leserbrev til tulleaviser som belønner med gratis CD-er, rive opp laken, hekle, klatre på tak eller ...tja, jeg kommer ikke på mer akkurat nå.

Lenke til kommentar

Klatre på tak er et godt forslag!

 

Forresten, du kan sjekke ut "Le parkour."

http://youtube.com/watch?v=imDLv5_0POw

Eheh, han der fant opp "sporten" og han har trent i 18 år så...

 

Her er noen på et litt lavere nivå:

 

Parkour handler altså om å komme seg fra et sted til et annet med så effektive bevegelser som mulig. Så saltoer og slikt er egentlig ikke en del av parkour, men det gjør man for moro skyld.

 

Sjekk:

www.parkour.no eller forum.parkour.no.

Der er det mange norske parkour-entusiaster.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...