Gå til innhold

Oblivion, kommer det tidsnok fra absoluttspill.no?


Anbefalte innlegg

Jeg har da tenkt til å bestille Oblivion fra absoluttspill.no nå, og så at det sto 1-3 dagers leveringstid. Er det da mulighet for at det kommer i morgen, eller må jeg antagelig belage meg på å vente til etter påsken da? Hadde vært hyggelig om noen med erfaringer fra absoluttspill.no kan gi meg håp eller avlivedet lille håpet som er der fra før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er det nok posten som blir den avgjerande faktoren.

 

Og då er det absoluttspill.no sin plassering i Norge og di plassering som blir avgjerande. Jo nærmare begge er Oslo dess større sjanse er det for at det kan gå.Ser at absoluttspill sitter i Kongsberg så viss din lokalisasjon er også nært Oslo så kan det faktisk gå.

Lenke til kommentar

Takk for raskt svar. Da blir det vel til at jeg bestiller nå.

 

Posten får man gjort lite med, men det jeg egentlig lurte på var om absoluttspill.no som regel er raske til å sende ut. Burde kanskje spesifisert det i førsteposten min.

 

Et lite tilleggsspørsmål også: Er det slik at posten stopper opp i påsken, eller er det bare en dum ide jeg har fått for meg?

Endret av CheX
Lenke til kommentar
Takk for raskt svar. Da blir det vel til at jeg bestiller nå.

 

Posten får man gjort lite med, men det jeg egentlig lurte på var om absoluttspill.no som regel er raske til å sende ut. Burde kanskje spesifisert det i førsteposten min.

 

Et lite tilleggsspørsmål også: Er det slik at posten stopper opp i påsken, eller er det bare en dum ide jeg har fått for meg?

8299260[/snapback]

 

Du får post på lørdag. Utenom det er det stopp fram til tirsdag.

Lenke til kommentar

Takk for bekreftelsen, da har jeg jo to sjanser til å motta det før tirsdag. :)

 

Fant også en lovende post fra Mala:

Eg må are anbefale Absoluttspill.no

 

Har hatt gode erfaringer med dem lenge. Bestilte MGS. The Twin Snakes derifra 27.sept. Eg mottok det 28.sept.

 

Heilt fantastisk bra side. :)

6962322[/snapback]

 

Og en fra mrmee:

Ja, absoluttspill.no er en knallbutikk. De spillene jeg har kjøpt der har kommet i posten dagen etter jeg bestillte de.

6962575[/snapback]

Endret av CheX
Lenke til kommentar

Tror nok ikke min bestilling kom tidsnok til at jeg får det i morgen. Jeg bor i Vestfold, så da måtte det vel ha vært i Oslo i løpet av dagen? Er ikke så lett å spore brevpost heller, men har en stygg mistanke om at jeg var for treg.

 

Ville det lønt seg å velge oppkrav, siden jeg da kan hente det på posten når de får det, og får sortert, enn om jeg må vente på at de skal levere det ut også? 60,- ekstra gjør meg igrunn lite om det betyr at jeg får spillet 3 dager tidligere. Om det ikke er for sent å endre på det nå da. Pokker at jeg skal tenke på slikt etter at jeg har bestilt. :p

Endret av CheX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...