Big Tone Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 5% health, ja. Ikke noe særlig. Men de har jo war stomp da! Den kommer godt med. 8299953[/snapback] 5%+ health, ikke noe særlig? Neivel..
.tomf Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Hvilken rase passer best til twinking av warrior i 20-29 bracketen? Tauren med sine 5% mer hp og war stomp, eller UD med WotF?
Lycantrophe Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Undead, pga. Will of the Forsaken og Cannibalize.
Necleto Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 (endret) Hvis man har Insignia of The Horde og WoTF, er warlocks, evt priests aldri noe problem, men 5% mer hp og war stomp er bra, og Blood Fury og stun/fear resist er bra...ganske like vil jeg si, men ville nok valgt Orc eller Undead bare fordi jeg er litt lei Tauren... Endret 4. april 2007 av AMD 4ever!
StorPeder Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 5% mer HP er oppskrytt. Har du 10k får du 500 ekstra. Det er en halv Cone of Cold, en unfrozen IceLance eller en kvart Fireblast crit... Nytten av WotF, Hardiness og Blood Fury er mye større. Warstomp er fint å ha, men du skal ikke spille lenge før du lærer deg å klare deg uten.
værdama Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Undead warrior må ha en fordel med Will Of Forsalen når de tanker?Blir de fear'et river de seg løs fra det. veit ikke, jeg 8300914[/snapback] Tanker du ikke i zerker, da? Gå for hva du syntes ser best ut. Hvis ikke tar du Human eller Undead. 8301577[/snapback] Vel, nå har det seg sånn at du kan bruke Wotf i defence stance da? eller?
værdama Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Hvorfor skulle man ikke kunne det? 8313837[/snapback] vist du leser deg jeg quotet så skal det ikke mye til for å skjønne sammenhengen i det jeg sa.
DeadbeaT Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 jeg kunne si det samme til deg værdama, "tanker du ikke i zerk stance da?" er tydelig ironi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå