Gå til innhold

TES: Rød skrift i evner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okey jeg er noob.. men uansett

Hvorfor har noen av evnene mine plutselig blitt dårlige. Egentlig har jeg 48 i willpower, men på beskrivelsen står det 40 med rød skrift. Sånn er det på flere andre også. Jeg bærer ingen ringer, har ikke tatt noe poison eller annet mikk makk.

Hvordan får man det opp igjen på normalt nivå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er "disease" som gjør det.

Løsningen er å finnne anti-disease potion. Som du kan kjøpe hos de som selger potion's lr hos mage trainer. Der de har basene

Skrevet

Også nå har jeg blitt vampyr også! Faens drittspill

Fant ut at jeg kunne få en kur hvis jeg gikk til Raminus Polus i Arcane University, men han er tydeligvis redd meg og vil ikke snakke med meg fordi jeg er vampyr. Hva gjør jeg?

Gir snart opp dette spillet som er så bra men som får meg til å klikke mentalt

Skrevet

8295335[/snapback]

xD made my day! Skal ligge en vampyr guide rundt å slenge her på forumet et sted, let og du vil finne.

Skrevet (endret)

Røde skills betyr at du har blitt smittet av en "Drain skill"-effekt fra et eller annet monster. Du skal kunne se hvilken effekt som har smittet deg på en av spells-skjermene i menyen. Mener det var den helt til høyre. Fjernes ved å stikke i et tempel og aktivere alteret.

Vampyr-greiene er endel av spillet, og det er egne quests for å bli kvitt det som tar ufattelig lang tid. Du kunne unngått å bli vampyr hvis du fjerna Porphyri-sykdommen i et tempel før du la deg til å sove. Det smitter tilfeldig med hudkontakt med vampyrer du har slåss mot, men du blir ikke vampyr før du har sovet x antall timer.. Best å bare unngå å slåss med de, eller følge med på spell-effekter som affekterer deg selv bedre.

Endret av Bitex
Skrevet

8295335[/snapback]

*ler* Du har egentlig bare deg selv å takke. Er du i nærkamp/kontakt med vampyrer, så er det en overhengende fare for å bli smittet. ;) Spillet sier også ifra, dog ikke så tydelig (idet du blir smittet skal det stå en beskjed øverst til høyre eller noe slikt, og du har en sykdom som heter Porphyric Hemophilia som du kan se på Magical Stats-greia).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...