Gå til innhold

Logitech Z-560 i 30 kvadratmeters rom..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funker det å bruke Z-560 i en stue på 30 kvadratmeter? tenker da på musikk. Er det brukbart..?

Så ekstremt kresen er jeg ikke, men hører forskjell på god , ekstremt bra og litt mindre bra..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med brukbart da? Transparens? Detaljseperasjon? <insert floskel fra en kulørte pressen her>?

Det vil nok fylle rommet, ja.

Skrevet

hehe, jeg har Z-560 fra før.. Og jeg lurte på hvor bra det klarte seg i litt større rom, en rommet mitt som ikke er stort..

Men bør jeg bytte lydkort? til Audigy2 eller SKY?

Skrevet

Hvilken gevinst vil du ha ved å skifte ut lydkortet? Hvis du kun er interessert i musikk og evt. film, er det ingen vits, IMO. For spill er Audigy mer avansert enn Live!

Skrevet

Alt kommmer an på hva du forventer. Personlig har jeg hørt surrond anlegg til nærmere hundre tusen ha problemer med å fylle opp et rom skikkelig. Spesielt subwoofere har problemer. Her trengs det ofte to eller flere. Iallefall når vi snakker om slike arealer...

Skrevet

Huh? 30 m^2 er da ikke allverden. Dog, m^3 nevnes ikke og det har en viss betydning (særlig hvis det er en av disse gamle bygårdene med ~3m takhøyde), det samme har møbleringen og rommets form.

Skrevet

Rommet er rektangelt.. ca 30 m^2.. opp til taket vet jeg ikke, men det er ikke så høyt.. vil tippe 2,2 2,3 meter.. Skal flytte anlegget ut i stua på nyttårsaften..

Skrevet

Ikke verre enn å bære det inn og teste i forkant. Kan du spille så det gjør vondt i øra og naboen kommer på døra, vil det nok gjøre susen. :smile:

Men jeg tror nok det vil gå bra. Har vært på fester på 29m^2-rom med DTT2500 som lydkilde, og det har funket fett.

Rommet på toppen av tegningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...