Gå til innhold

MediaMonkey - Norsk side

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tittei. Jeg har veldig lyst til å lage en norsk MediaMonkey hjemmeside, ihvertfall designet til den.

Det jeg vil vite er om dere kan vise meg noen gode sider som inneholder disse elementene;

- Et banner som promoterer et produkt

- En meny som har en undermeny (Jeg har begynt på denne)

- En søkeboks som er godt plassert og ser bra ut.

- En hovedkropp som ser bra ut, selv med mye informasjon om f.eks

-------> Topp 5 skins

-------> Topp 5 skript

-------> Nyheter

-------> Pluss et fast banner (kanskje i flash) som viser produktet fra flere vinkler.

Mye jeg spør om, men takk for all fremtidig hjelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fortsatt bare på idéstadiet. Jeg snakket med Rusty for noen dager siden og han snakket om at de skulle få noen til å lage en mal på en internettside, slik at det bare var for meg å oversette. Jeg må nesten se hvordan det blir først, men jeg har samtidig lyst på et helnorskt forum, muligheten til å lage en egen tips & tricks side osv.

Vi får nesten se hva MediaMonkey-teamet gir oss av muligheter med sin nye side.

Skrevet
http://winamp.com/

På den siden der har du vel alt du trenger:)

8291443[/snapback]

Haha, å linke til winamp når han skal lage side til MM er nesten kriminelt :)

Undermeny: http://www.adobe.com/

Vanskelig når man ikke helt vet hvordan du har tenkt deg. har du en slags skisse eller noe?

Ellers er vel "web site galleries"-lignende søk på google veldig gode om du trenger inspirasjon.

Skrevet
Det er fortsatt bare på idéstadiet. Jeg snakket med Rusty for noen dager siden og han snakket om at de skulle få noen til å lage en mal på en internettside, slik at det bare var for meg å oversette. Jeg må nesten se hvordan det blir først, men jeg har samtidig lyst på et helnorskt forum, muligheten til å lage en egen tips & tricks side osv.

Vi får nesten se hva MediaMonkey-teamet gir oss av muligheter med sin nye side.

8340499[/snapback]

Bra initiativ! Håper siden blir annerledes enn den engelske / amerikanske. Lykke til med kodingen / designingen.. :)

Skrevet (endret)

Siden blir kanskje bare en norsk versjon av den nye engelske. Men frykt ikke, jeg skal komme med innspill på den siden før den blir gitt ut. :p

Jeg håper bare de vil gi oss noe forum eller et annet sted vi nordmenn kan boltre oss på.

Endret av iMono

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...