Star Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Har en 3500+ med et Epox Nforce4 Ultra kort som har fungert supert helt til nå nylig.. Maskinen ble bygget for 2-3 måneder siden og fungerte greit til den ble koblet opp mot en DELL 19 tommers flatskjerm.. Det var også en reinstall av xp, selv om jeg ikke anser det for å være problemet... Maskinen starter opp, men ingenting vises på skjerm.. Har koblet over til en analog skjerm igjen, og får samme problem.. Har ikke krysstesta komponenter enda, for jeg er nyskjerrig på hvordan det kan skje sånn plutselig, om det skyldes bios feil, e.l? Den starter dersom restart trykkes.. Virker som om skjermen ikke "henger med"... dette skjer også dersom maskinen restartes.. ingenting kommer på skjerm, man trykker på reset knapp og så fungerer det.. Av og til skal det sies at det ikke fungerer i det hele tatt og jeg har ALDRI opplevd noe lignende.. tips mottas med takk! Kan det være PSU?!
Star Skrevet 2. april 2007 Forfatter Skrevet 2. april 2007 Det er et X1300 med 2 dvi porter... Maskinen opptrer akkurat likt med et enkel-ports Gainward kort og et x300
VetleRsport Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 har du prøvd og koble i den andre porten? (kanskje dumt spm.?)
Star Skrevet 2. april 2007 Forfatter Skrevet 2. april 2007 Det er definitivt ikke skjermkortet som er problemet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå