Toska92 Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 (endret) Almerimar ligger i området Almería i sørdelen av Spania. Almerimar er ett lite området med deilige strender, mange butikker og flotte restauranter. Min familie leide leilighet der i 4 uker sist sommer(litt lenge kanskje, men siden det var familie som eide leiligheten, ble det ikke så veldig dyrt) Har vært der to ganger,tre uker i 2000 og fire uker i 2006. Siden det var fotball-VM, var vi på stranda hver dag, og brukte ett par kvelder på forskjellige restauranter og pub'er, før vi fant en passende sports-pub(eid av engelskmenn) som het La Bahia(Havnen, oversatt til norsk, tror jeg). Her så vi resten av VM, det var stor stemning og fullt på pub'en i finalen. Strendene rundt er flotte, med lang-grunt langt ut, om en har barn med seg. Det er kjøpesentre med kort kjøreavstand, store matbutikker med rikt utvalg, og suvenir-butikker der betjeningen kan engelsk. Almerimar har også en golf-bane, for de som er golf-interesserte. Om en leier bil, kan man kjøre til Cabo de Gata(ett par timers avstand) , og stranden El Mónsul. Der var jeg, der kunne en snorkle, og se på ett rikt liv av fisker i alle størrelser og farger. Almerimar: En nydelig plass. Endret 31. mars 2007 av Toska92
Toska92 Skrevet 3. april 2007 Forfatter Skrevet 3. april 2007 (endret) Nyttig Info for de som vil reise til ett flott sted i Spania Endret 28. mai 2007 av Toska92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå