Gå til innhold

OXM: Forza 2 demo i april (360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var fin bursdagsgave det :D , har gleda meg til Forza 2 leeenge nå. Husker at jeg spilte 1-eren hele tiden mens jeg hørte på samme musikken om igjen og om igjen. Gleder meg :dribble:

Skrevet
Bizarre Creations må ha gjort en utrolig bra jobb når de lagde PGR3, for jeg syns ikke dette ser noe særlig bedre ut på screens..

8281151[/snapback]

Enig. Forza 2 imponerar ikkje heilt på det visuelle.

Men, køyrekjensla du får med Forza er heilt utruleg!

Skrevet

Enig at det skofter ein del på get visuelle, men spillet har ihvertfall 4x AA i motsetning til PGR3...totale fravær på AA? :huh: (PGR3 er noe av det råeste eg har spillt,første spillet til min 360 så det er sagt)

Skrevet (endret)

PG3 rendres faktisk under 720p

Texturene i PG3 er ikke bra (utenom bilene)

PG3 rendres i 30 fps

Fysikken i PG3 er latterlig, samme med kjøre egenskapene

Forza 2 rendres i 720p som er HD oppløsning

Texturene ser MYE bedre ut i Forza 2

Forza 2 rendres i 60 FPS

Fysikken oppdateres i hele 360 FPS som er helt utrolig. Selv i høy hastighet skal du kjenne hver eneste stein, sprekker og type asfalt du kjører på

Forza 2 har skademodell. 100 vis av deler kan bulkes, motoren og andre ting kan gå i stykker

Forza 2 har 3D grass :)

Endret av ohlala
Skrevet

Herlig, denne demoen skal lastes ned :D Nei vent, jeg sitter jo her på hytta uten Kjeksboxen, eller jo! Jeg har jo en kjeksboks, men ikke noen X-box :dontgetit:

Eller ... jo jeg har en X-box her, men ingen Xbox 360 -_-`

Huff, dette ble litt komlisert, må vel vente til jeg kommer hjem til 360-en :hrm:

Skrevet
Herlig, denne demoen skal lastes ned :D Nei vent, jeg sitter jo her på hytta uten Kjeksboxen, eller jo! Jeg har jo en kjeksboks, men ikke noen X-box :dontgetit:

Eller ... jo jeg har en X-box her, men ingen Xbox 360 -_-`

Huff, dette ble litt komlisert, må vel vente til jeg kommer hjem til 360-en :hrm:

8282799[/snapback]

hytten er jo et koselig sted ;)

Skrevet
PG3 rendres faktisk under 720p

Texturene i PG3 er ikke bra (utenom bilene)

PG3 rendres i 30 fps

Fysikken i PG3 er latterlig, samme med kjøre egenskapene

Forza 2 rendres i 720p som er HD oppløsning

Texturene ser MYE bedre ut i Forza 2

Forza 2 rendres i 60 FPS

Fysikken oppdateres i hele 360 FPS som er helt utrolig. Selv i høy hastighet skal du kjenne hver eneste stein, sprekker og type asfalt du kjører på

Forza 2 har skademodell. 100 vis av deler kan bulkes, motoren og andre ting kan gå i stykker

Forza 2 har 3D grass :)

8281263[/snapback]

Scan av PGR4

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
cimg2185dt8.jpg

Mye bedre grafikk enn Forza 2. I mine øyner er grafikken i PGR3 omtrent like god som Forza 2.

Og sammenligne Fysikken til Forza og PGR blir galt, da den ene er en Sim racer og den andre Arcade.

Skrevet
I mine øyner er grafikken i PGR3 omtrent like god som Forza 2.

Forza er 60fps. PGR3 er 30fps. Så når du ser Forza 2 på TV'en din vil du nok trekke tilbake de ordene.

PGR3 ser ut som grøt i bevegelse, også mye hjulpet av den idiotiske motion bluren det bruker, mens Forza 2 blir sylskarpt pg silkeglatt grunnet sin 60fps.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...