Gå til innhold

Veldig skuffet over The Getaway


Anbefalte innlegg

Gjett om jeg ble skuffet i går ?

 

Jeg har ventet på The Getaway siden jeg første gang hørte om det for sikkert snart et år siden.

 

Kopi av London, bedre enn GTA, mange momenter fra MGS osv.....

 

Snakk om å kunne ødelegge et spill med ELENDIG kontroll og styring over personen og SINNSYKT dårlig kameraføring som gjør at man ikke alt ser det man aller mest burde se.

 

Jeg kan ikke åpne dører, det skal ingenting til før jeg blir overkjørt på gaten, og jeg føler meg rimelig godt kjent i London-reallife. Spillets London ligner kanskje litt.

Ja, Picadilly Circus og Big Ben, kanskje.

Men i London er det sinnsykt mange flere folk på gatene. En McDonalds eller Burger King på ca annet hvert hjørne osv...

Ikke er det særlig bevegelsesfrihet i byen heller. Og hele greia med blinklysene som forteller hvor en skal kjøre fungerer ikke etter intensjonene. Jeg ender opp med å svinge til høyre i neste kryss fordi høyre blinklys blinker. Så må jeg til venstre fordi venstre lys blinker, så høyre, så venstre, så høyre, så venstre osv....

 

 

Nei, jeg er virkelig skuffet. Hvordan media kan ha klart å blåse opp dette spillet skjønner jeg ikke helt.

Har ikke spillutviklerne beta-testere ?

Hvorfor blir ikke problemer som kamera og kontroll av personen fanget opp og rettet før den endelige utgivelsen.

 

Hadde det ikke vært fordi jeg hadde så store forventninger så hadde det sikkert blitt en bedre opplevelse.

Hadde spillet bare dumpet i hyllen uten at jeg hadde hørt om det, hadde jeg nok blitt litt mer positiv overrasket. Nå er jeg bare et STORT skritt nærmere Xbox med Splinter Cell og kommende MGS3.

 

Thanks for nothing, Sony.

 

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-12-15 13:02 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-12-15 12:55, skrev Tor Rasmussen:

Gjett om jeg ble skuffet i går ?


Jeg har ventet på The Getaway siden jeg første gang hørte om det for sikkert snart et år siden.


Kopi av London, bedre enn GTA, mange momenter fra MGS osv.....


Snakk om å kunne ødelegge et spill med ELENDIG kontroll og styring over personen og SINNSYKT dårlig kameraføring som gjør at man ikke alt ser det man aller mest burde se.


Jeg kan ikke åpne dører, det skal ingenting til før jeg blir overkjørt på gaten, og jeg føler meg rimelig godt kjent i London-reallife. Spillets London ligner kanskje litt.

Ja, Picadilly Circus og Big Ben, kanskje.

Men i London er det sinnsykt mange flere folk på gatene. En McDonalds eller Burger King på ca annet hvert hjørne osv...

Ikke er det særlig bevegelsesfrihet i byen heller. Og hele greia med blinklysene som forteller hvor en skal kjøre fungerer ikke etter intensjonene. Jeg ender opp med å svinge til høyre i neste kryss fordi høyre blinklys blinker. Så må jeg til venstre fordi venstre lys blinker, så høyre, så venstre, så høyre, så venstre osv....



Nei, jeg er virkelig skuffet. Hvordan media kan ha klart å blåse opp dette spillet skjønner jeg ikke helt.

Har ikke spillutviklerne beta-testere ?

Hvorfor blir ikke problemer som kamera og kontroll av personen fanget opp og rettet før den endelige utgivelsen.


Hadde det ikke vært fordi jeg hadde så store forventninger så hadde det sikkert blitt en bedre opplevelse.

Hadde spillet bare dumpet i hyllen uten at jeg hadde hørt om det, hadde jeg nok blitt litt mer positiv overrasket. Nå er jeg bare et STORT skritt nærmere Xbox med Splinter Cell og kommende MGS3.


Thanks for nothing, Sony.


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-12-15 13:02 ]</font>


 

er helt enig, jeg hater å kjøpe ett spill jeg tror jeg er dritbra men så tar det en halvtimes spilling før jeg skjønner at jeg sløste bort pengene mine og legger spillet på hylla for godt.

Lenke til kommentar

Kvitta meg med spillet etter 1 times spilling. Kan ikke fatte at dette spillet har kostet 70 millioner å lage. Kanskje den største kalkunen i PS2 sin historie. Helt umulig å holde kontroll på personen når han kommer ut av bilen. Snikinga er helt bortkasta. Sony har nok betalt spillanmelderne en god slump for å gi dette spillet god kritikk.

 

Dere er herved advart.

Lenke til kommentar

hallo!

 

har selv ventet med stor , STOR forventning på dette spillet..... "skuffa" :cry:

 

styringa fikk jeg til fort, det var det minste problemet i spillet...... men derimot (friheten) free roaming skuffa enormt !

 

dette var dårlig...

 

*lite våpen variasjon

*lite muligheter i free roaming

*utrolig dårlig kart oppmerking

*lite variasjon i oppdragene

*bare dag ingen natt mulighet

*alle innestedene er låst i free roaming

*purken gir seg rette f*en i om du kjører for fort i free roaming

*ingen passord til mye ammo for massakre i free roaming

*audi tt manglet jo for f*en

*ingen tvr`r ute og kjører

*charlie eide ikke sang stemme, hehe

*osv.

 

gode ting :smile:

 

*utrolig grafikk på biler

*dynamisk historie

*mange bra filmklipp

*strippeklubben, hehe

*gidder ikke å ramse opp mere.....

 

forresten, hvor er tvr og skylinern parkert i parken? finner ikke charlie sitt hus i byen.

 

 

takk for meg:)

Lenke til kommentar

Det blir bare mer og mer tragisk jo mer jeg spille.

Blinklysnavigasjonen er jo en ironi i seg selv.

Snakk om tåpelig system. Hadde det derimot funket skulle jeg ikke sagt noe.

 

Noen biler man skal bruke i oppdrag tåler en atmokrig. Andre ryker etter en minikollisjon.

 

I politihuset kan man ikke dø av skudd FØR man har hentet pistolen. De skyter og skyter meg men jeg løper rundt full av blod. Plukker jeg derimot opp pistolen, så er jeg død på gulvet innen 4 skudd har truffet meg.

 

Story'en brister.

Jeg kan gå rundt å tenne på halve London, skyte gamle kamerater og gå amokk på politihuset, men å ta oppgjøret med gutta selv, med en gang, det er ikke aktuelt.

 

Jeg fant en Burger King, whoaw, jeg trodde et øyeblikk de ikke var her.

 

Spillet har bugget en del ganger for meg. Folk blir levende igjen som er skutt. I et oppdrag kunne jeg ikke gå inn en garasjeport, det var liksom et usynlig glass foran meg. Etter å ha dødd og restartet var det bare å gå rett inn.

Folk dukker ned bak kasser. Jeg sikter på dem med maskingevær. De står 2 meter unna. Når de dukker opp, sender jeg minst 10 skudd i dem. Neida. Ikke en eneste treff. Må gå rundt kassen å skyte dem, selv om jeg åpner ild når de står oppreist bak kassen slik at jeg ser fra hoften og opp på dem.

 

Nå gidder jeg ikke kommenter kontrollen igjen da, men den stinker som vanlig og går ikke an å vende seg til.

Lenke til kommentar

Ikke stol på korupte spill anmeldere. Dette spillet er virkelig dårlig. Hva synes dere om å lene seg til veggen for å få helsa tilbake? Ja, det er riktig. Hvis du blir skutt noen ganger er det bare å lene seg til veggen og vips så er du frisk igjen.

 

Hvis Microsoft er "store satan i vest" så må Sony være "store satan i øst". Makan til dritt spill har jeg aldri prøvd.

 

[ Denne Melding var redigert av: superrune på 2002-12-17 08:52 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...