Gå til innhold

Hvordan skal 24 ta seg opp igjen?


Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke jeg er alene om å være misfornøyd med 24 sesong 6. Sesongen er tafatt og bærer preg av idétørke hos manusforfatterene. I den sammenhengen synes jeg det kunne være interessant å vite hva folk her synes bør skje i 24 for at serien skal ta seg opp igjen.

 

Altså: Hva synes du bør skje i sesong 6 for at 24 skal bli bra igjen? :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

24 er i seriøs krise, showet trenger noen noen grep for å komme på track. Mine forslag:

 

- Send inn en gjeng innkompetente psykopater fra District eller NSA for å ta over CTU

- La terroristene kidnappe Kim Bauer for å presse Jack

- Introduser en muldvarp i CTU, funker hver gang

- Få det til å se ut som om søstra til Audrey er på lag med slemmingene selv om hun er uskyldig, og la Jack grisetorturere henne

- Mexicanere og kinesere kan også være slemminger. Ingen grunn til bare å bruke arabere og russere

 

Stikkordet er nytenking ;)

Lenke til kommentar

Hehe, jeg står fortsatt for det. Skuespilleren som spilte henne har dog utviklet seg i positiv retning. Jeg trodde dessuten aldri jeg skulle si det, men 24 har faktisk tapt seg så mye at jeg her om dagen lurte på om jeg ikke savnet Kim Bauer litt ...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jack+tortur. Trenger jeg si mer? :)

8339254[/snapback]

Nope! :love:

 

Anyway, tror jeg Chloe dør i sesong 6.. :)

 

Ikke åpne hvis du ikke har sett sesong 5. :)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Siden vår alles og evig elskede Edgar gikk bort i forrige sesong.. :cry::(

 

Eller så er det over og ut med Audrey..

Lenke til kommentar

Jeg tror det som trengs er noe skikkelig sjokkerende, og da tenker jeg ikke bare sjokkerende i form av en stor eksplosjon, men noe som sjokkerer oss også på det moralske nivået. Vi må også få vekk all dødtiden. Mitt forslag er at Jack på en eller annen måte blir tvunget til å torturere den sjarmerende, mentalt tilbakestående mannen som vi nylig ble introdusert for til døde. Det viser seg rett etterpå at han ikke hadde noe info likevel, og de resterende atombombene går av nede i presidentbunkeren slik at både terroristene og hele presidentstaben og alle relaterte dør. (Så har man sprengt vekk alle de helt uinteressante trådene.) Den nye regjeringen bestemmer seg for å ta et år i tenkeboksen uten å foreta seg noe som helst. Jack er enda mer nedbrutt enn før, men han vil ha hevn og reiser sammen med Bill (som også er passe desillusjonert nå) på hevntokt til Kina ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...