Gå til innhold

Feil med microfon


Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med Headsettet mitt . DVS at når jeg snakke med folk hører de ekko av seg selv og det jeg gjøre på pcen F.eks. Counter-strike :p

dette skjedde sånn plutselig når jeg satt meg forran pcen etter en svett-skole dag.

noen sier det har noe med drivern og gjøre men siden jeg ikke kan noe om dette vil jeg nærmest ha en liten guide på hva jeg skal gjøre :p

 

Headsett: Dette headsettet her har jeg <----

 

Bare seriøse svar . TAKK : )

Endret av Expence
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har problemer med Headsettet mitt . DVS at når jeg snakke med folk hører de ekko av seg selv og det jeg gjøre på pcen F.eks. Counter-strike :p

dette skjedde sånn plutselig når jeg satt meg forran pcen etter en svett-skole dag.

noen sier det har noe med drivern og gjøre men siden jeg ikke kan noe om dette vil jeg nærmest ha en liten guide på hva jeg skal gjøre :p

 

 

Bare seriøse svar . TAKK : )

8275952[/snapback]

 

Har lite med driver å gjøre.

Det er også lite med headsettet.

Det har med lydkortet å gjøre, jeg sliter med det samme.

Lenke til kommentar
Okei : D da synes jeg at vi skal få et sikkelig svar på hva vi skal gjøre for og fikse dette : )

8275978[/snapback]

 

SPDIF kan være problemet, men det ville vel bare hindret lyd.

Jeg sliter faktisk mer med dette i Ventrilo enn om jeg skulle brukt TS eller Skype etc.

8276015[/snapback]

 

 

sliter som faen i ventrilo sjæl. alle klager. er så lei. dette skjedde bare plutselig når jeg satte den svetterævva mi på pc stolen en dag jeg kom hjem fra skolen : D

Lenke til kommentar
Okei : D da synes jeg at vi skal få et sikkelig svar på hva vi skal gjøre for og fikse dette : )

8275978[/snapback]

 

SPDIF kan være problemet, men det ville vel bare hindret lyd.

Jeg sliter faktisk mer med dette i Ventrilo enn om jeg skulle brukt TS eller Skype etc.

8276015[/snapback]

 

 

sliter som faen i ventrilo sjæl. alle klager. er så lei. dette skjedde bare plutselig når jeg satte den svetterævva mi på pc stolen en dag jeg kom hjem fra skolen : D

8276025[/snapback]

 

Hvorfor nevner du hele tiden: "svetterævva mi" ?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...