LianLidude Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Om du er en av de mange som spilte Desert Combat bør du ta en titt her: http://www.battlefield.no/forum/?showtopic=87838 Desert Conflict er nå sluppet til BF2
kim21 Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Masse lenker til nedlasting av modden http://www.desert-conflict.org/forum/showthread.php?t=5949
loddebolten Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Nyyyyydelig...har venta på dette leeeenge. Håper folk kan øse på med erfaringer om hvordan det funker,bugs osv her.Har du lasta ned å testa så er det flott om du deler dine erfaringer her.
loddebolten Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 dette var gøy...men ganske buggy.blir kasta ut av spillet i ny og ne og det er mye å fikse på her ja.Kommer nok nye patcher snart håper jeg.
Voldsund Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 (endret) Liker modden Spesielt liker jeg det store pasasjer flyet , med det kan man fly høyyyyyyt opp ! Endret 4. april 2007 av Voldsund
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Hvordan trykker man på menyen? står bare mainbutton_1 2 3 4 5 6 7 og logout osv. WTF? Og hvor er musa ?:0
loddebolten Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Merkelig "bug" du får der..tipper pc,en din ikke er" helt i form".Eneste bug jeg har merka er at jeg blir kasta ut av hele spillet av og til.Rekylen på mange våpen er plagsom stor i forhold til BF2,ellers var dette kjempegøy.Vanvittig tøft å fly på disse store bretta og endelig er det mulig å slåss med mengder av tanks osv.
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Merkelig "bug" du får der..tipper pc,en din ikke er" helt i form".Eneste bug jeg har merka er at jeg blir kasta ut av hele spillet av og til.Rekylen på mange våpen er plagsom stor i forhold til BF2,ellers var dette kjempegøy.Vanvittig tøft å fly på disse store bretta og endelig er det mulig å slåss med mengder av tanks osv. 8313472[/snapback] Det kan du godt si Får vel holde meg til DFX jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå