Gå til innhold

Mobil (W810i) til bilstereo?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du en ganske ny bil? Hvis ikke er det ikke noe problem å montere en CD-spiller med Blåtann innebygd. Pioneer har i hvert fall en modell med A2DP, som gjør at du kan spille musikk fra mobilen og bruke CD-spilleren som handsfree :) Mener å huske at modellen heter DEH-P75BT, som er arvtageren etter den jeg har montert i bilen (som mangler A2DP, forresten), nemlig DEH-P70BT.

 

Dette er kanskje en litt dyr løsning, men det er verdt det!

 

En billig løsning for å bare få musikken på stereoen er jo å stikke på Clas Olson og kjøpe seg en FM-sender til 170 kroner ...

Lenke til kommentar

støtter fm-sender. ;)

da har du mikrofonen fra adapteren (mobilkontakta til mini-jack) og kan høre personen på stereoen.

du får bedre lyd enn med A2DP (tror jeg).

det er MYE billigere og dessuten støtter ikke W810i A2DP. ;)

 

har selv fm-sender som brukes til å høre på musikk i bilen og på vanlig stereo, det gir for det meste knall lyd og det følger med bil-adapter til strømuttaket (det gjorde det i hvert fall hos meg).

Lenke til kommentar

det kommer an på om det er vanlig mini-jack utgang på holderen.

 

Skjermen er godt synlig, og du kan bruke sigarettenneradapteren til å lade mens du kjører. Den er også kompatibel med den avanserte håndfriløsningen.

 

hva er denne avanserte handfriløsningen?

kanskje det er en egen løsning som følger med holderen? :hmm:

Lenke til kommentar

Takk for tips!

 

Kjøpte fm-senderen til clas ohlson nå, den fungerte greit hjemme (ikke prøvd i bilen), men sendte på litt lavt volum og ser ut til lette å bli forstyrret av mobilen.

 

Men, finner jeg en plassering i bilen der ikke mobilsignalene påvirker fm-senderen kan jeg fint bruke den både til å lytte til musikk og som handsfree. Forts. følger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...