Gå til innhold

Thursday Night, motorstorm .... fight!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du pressa meg bromlex og leda litt saa kom han dbd og dytta meg vekk  btw kaller meg Tom-Kenneth  :dribble:  :)

8269684[/snapback]

haha, så det var du som var tom kenneth ja. Var noen bitre kamper på den hoppebanen. Jeg bommet jo helt med valg av bilklasse, flere ganger. Men var veldig gøy. Men ble ofte litt lang tid i lobbyen. Men veldig artig :thumbup:

 

Det er synd vi ikke får se krasjene vi påfører. Total tilfredstillelse ville det vært.

Lenke til kommentar
du pressa meg bromlex og leda litt saa kom han dbd og dytta meg vekk  btw kaller meg Tom-Kenneth  :dribble:  :)

8269684[/snapback]

haha, så det var du som var tom kenneth ja. Var noen bitre kamper på den hoppebanen. Jeg bommet jo helt med valg av bilklasse, flere ganger. Men var veldig gøy. Men ble ofte litt lang tid i lobbyen. Men veldig artig :thumbup:

 

Det er synd vi ikke får se krasjene vi påfører. Total tilfredstillelse ville det vært.

8269831[/snapback]

 

Jeg er Toman85 forkorter det til bare Tom mens lillebroren min heter Kenneth :p

Så vi deler onlineaccounten, så hvis Tom-Kenneth er plutselig dårlig så er det kansje broren min som spiller

Lenke til kommentar
Jeg er Toman85 forkorter det til bare Tom mens lillebroren min heter Kenneth  :p

Så vi deler onlineaccounten, så hvis Tom-Kenneth er plutselig dårlig så er det kansje broren min som spiller

8269996[/snapback]

okay. Men en liten sak. hvorfor har dere ikke bare forskjellige brukere med forskjellige online kontoer. Det går veldig lett det. Har selv en europeisk og en amerkansk. Begge kan spille online med sine egne nick.

 

Greit å ikke la statestikken bli ødelagt av en kjip bror :p

Lenke til kommentar

Eg sett gjerne opp ein server for oss med norsk motorstorm (herlighet så idiotisk) -- Nokon som er med ikveld? Køyre ein 5 banar, med 3 rundar, og så skriv eg opp dei 3 første på kvar runde, så får me ei form for score-board her inne? :)

 

 

(fant ikkje ut kva som skjedde igår -- men det fungerar hvertfall no.)

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Eg sett gjerne opp ein server for oss med norsk motorstorm (herlighet så idiotisk) -- Nokon som er med ikveld? Køyre ein 5 banar, med 3 rundar, og så skriv eg opp dei 3 første på kvar runde, så får me ei form for score-board her inne? :)

 

 

(fant ikkje ut kva som skjedde igår -- men det fungerar hvertfall no.)

8271817[/snapback]

 

Det er det viktigste.

 

Jeg kan kanskje i kveld, men det blir med promille i så fall. Ingen regler mot det, vel?

Lenke til kommentar
Eg sett gjerne opp ein server for oss med norsk motorstorm (herlighet så idiotisk) -- Nokon som er med ikveld? Køyre ein 5 banar, med 3 rundar, og så skriv eg opp dei 3 første på kvar runde, så får me ei form for score-board her inne? :)

 

 

(fant ikkje ut kva som skjedde igår -- men det fungerar hvertfall no.)

8271817[/snapback]

 

Det er det viktigste.

 

Jeg kan kanskje i kveld, men det blir med promille i så fall. Ingen regler mot det, vel?

8271900[/snapback]

 

Nei, det gjør det bare lettere for oss andre det. Nå spørs det jo om man ser forskjellen på kjøring i edru eller beruset tilstand i Motorstorm da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...