Gå til innhold

Thursday Night, motorstorm .... fight!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg sett gjerne opp ein server for oss med norsk motorstorm (herlighet så idiotisk) -- Nokon som er med ikveld? Køyre ein 5 banar, med 3 rundar, og så skriv eg opp dei 3 første på kvar runde, så får me ei form for score-board her inne? :)

 

 

(fant ikkje ut kva som skjedde igår -- men det fungerar hvertfall no.)

8271817[/snapback]

 

Det er det viktigste.

 

Jeg kan kanskje i kveld, men det blir med promille i så fall. Ingen regler mot det, vel?

8271900[/snapback]

Don't drink and drive. :p

 

neida, skal ikkje væra ein 'player hater' -- blir nokre pils her ikveld òg. Så då blir køyringa mi ekstra god.

Lenke til kommentar

Funker fett i Resistance! Tror det funker i fight night også. Er vel opp til utviklerene dette her! :hmm: Håper bare ikke at det blir flere som kommer med dette...

 

Men jeg setter opp en server i kveld jeg! 8-tiden. Legger ut servernavn etc. her senere. :)

Endret av vict0r
Lenke til kommentar
Damn! Synd at ikke jeg kan gå inn på europa servere selv om jeg har US versjon? Hvor mange her har importert versjon? Vi må slå oss sammen en kveld slik at vi kan game wink.gif Håper de fikser dette i en patch.

 

Kan vi da konkludere med at spillene velger hvilken server du får spille på og ikke playstation?

 

Jeg får opp kun US servere og Australia tror jeg.. har også US versjon av både spill og maksin

Lenke til kommentar

Ville tro det er spillet som gjør dette ja.. Må være mer forsiktig i fremtiden! :D Hver gang det kommer et "must-have" spill så kan vi spleise på en versjon av spillet for å sjekke om det er samme problem! :!:

 

Er du med i kveld du også eller tidus?

Lenke til kommentar
Funker fett i Resistance! Tror det funker i fight night også. Er vel opp til utviklerene dette her! :hmm:  Håper bare ikke at det blir flere som kommer med dette...

 

Men jeg setter opp en server i kveld jeg! 8-tiden. Legger ut servernavn etc. her senere. :)

8272187[/snapback]

Har du kjapp linje? Viktig at folk ikkje slit med dårleg ping og greier.

Om det ikkje er tilfellet, har eg 10/10 fiber - og kan sette opp gamer.no game.

 

Elles joinar eg din, legg meg til på PSN då, om du ikkje allereie har.

PSN: darkbydesign :)

Lenke til kommentar
Damn! Synd at ikke jeg kan gå inn på europa servere selv om jeg har US versjon? Hvor mange her har importert versjon? Vi må slå oss sammen en kveld slik at vi kan game wink.gif Håper de fikser dette i en patch.

 

Kan vi da konkludere med at spillene velger hvilken server du får spille på og ikke playstation?

 

Jeg får opp kun US servere og Australia tror jeg.. har også US versjon av både spill og maksin

8272334[/snapback]

Grusomt leit om det er maskinen såfall!
Lenke til kommentar
Damn! Synd at ikke jeg kan gå inn på europa servere selv om jeg har US versjon? Hvor mange her har importert versjon? Vi må slå oss sammen en kveld slik at vi kan game wink.gif Håper de fikser dette i en patch.

 

Kan vi da konkludere med at spillene velger hvilken server du får spille på og ikke playstation?

 

Jeg får opp kun US servere og Australia tror jeg.. har også US versjon av både spill og maksin

8272334[/snapback]

Grusomt leit om det er maskinen såfall!

8273179[/snapback]

 

Jeg tviler enormt på at det er maskinen, selv om jeg ikke har en. Det ville jo sannsynligvis føre til at det var slik for alle land. Har dere prøvd å bytte språk o.l for å se om det faktisk fungerer å komme seg inn på EU med US versjonen og visa versa? Tvilsomt men, worth a shot?

Lenke til kommentar

Alt over 2-3 mbit er nok OK, du treng ikkje noko serleg upstream (opplasting) for å berre spele. Skal du hoste derimot er nok SDSL, ADSL 2+ eller fiber ein fordel.

 

Eg sit forøvrig på 10/10 fiber.

 

Eg køyrer igong ei runde motorstorm kl 20.00 idag, nokon som er med? :)

Legg den i Eu, og Nordic lobby - kallar den GAMER.NO

 

Legg meg til på PSN: darkbydesign

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...