Gå til innhold

HW løkkefotball - meld deg på!

Hvilken dato passer for deg?  

60 stemmer

1. 1. Hvilken dato passer for deg?

• 26. mai
      9
    • 2. juni
      0
    • 9. juni
      7
    • 16. juni
      8
    • Samme for meg
      36

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi (Dere) har nok spillere til å lage et ordentlig lag jo :p

Det kan hende jeg kan være med... For meg hadde det vært best på nebben (nebbursvollen) men vil jo helst ha det der hvor flest kan være med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo da bevist at du øker hukommelsen ved å trene, så det er kanskje lurt for dere med tentamen osv å ta dere en tur på bana med hw.no: )

Skrevet

jeg og danielzu er med.

øl og løkkefotball = ace ^^

Tog på 6,5 timer hver vei og fotball og stæsj, men hva gjør man ikke for the power of Ida, samt å leke tufte med en gjeng hwnerder? <3

Skrevet
jeg og danielzu er med.

øl og løkkefotball = ace ^^

Tog på 6,5 timer hver vei og fotball og stæsj, men hva gjør man ikke for the power of Ida, samt å leke tufte med en gjeng hwnerder? <3

8284683[/snapback]

Er du frekk mot meg og Aidskake eller!?

*takle*

Skrevet

DJ_Dark, får inntrykk av dine innlegg at du er god i fotball. Trener du ofte eller? :)

Synes at det er kjedelig at vi må vente til sommer, bedre å gjøre det snarest som mulig. Ikke idag, neste søndag eller søndag etter det. Hva synes folk?

Skrevet
DJ_Dark, får inntrykk av dine innlegg at du er god i fotball. Trener du ofte eller? :)

Synes at det er kjedelig at vi må vente til sommer, bedre å gjøre det snarest som mulig. Ikke idag, neste søndag eller søndag etter det. Hva synes folk?

8285045[/snapback]

Jeg er 1000% enig med deg.

Jeg har ikke trent en dritt i det siste, men jeg har spilt fotball i 12 år da.. Det hjelper jo meg litt. Og jeg kan i alle fall se jeg er "god" i fotball mot nerder som nesten ikke kan spille. Når jeg hører noen her forklare hvor "gode" de er blir jeg litt redd for beina mine :D

Skrevet

DJ_Dark, hehe ok :) Spiller sjølv i fotball fremdeles, junior førstelag :) Håper at noen her er også gode ellers er det håpløst :p

Skrevet
DJ_Dark, hehe ok :) Spiller sjølv i fotball fremdeles, junior førstelag :) Håper at noen her er også gode ellers er det håpløst :p

8285056[/snapback]

Weee! Enda en som spiller. Noe førstelag var jeg aldri på. Spilte mer halvseriøst for å han noe å gjøre :)

Skrevet
Pez er digg !

8285843[/snapback]

Pez er det teiteste godteriet noensinne.

Aidskake, får jeg spørre hvor du får tak i fargevester?

8285845[/snapback]

Jeg spiller fotball.

Dessuten sitter pappa i fotballstyret, så det er ikke noe problem å få lånt det. :)

Skrevet (endret)

Jeg har vel 10-11 år med fotball bak meg, så jeg liker iallefall å tro at jeg er god. Har ikke trent på et halvt år, så jeg er nok ikke i noen go'form nå.

Endret av Kylie
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...