Gå til innhold

Silent Hunter III- hva er mod-GWX?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkt å starte opp igjen det glimrende spillet SH III. Ny og kraftigere pc på gang.

SH IV har jeg tenkt å vente med til flere patcher er ute og spillet fremstår som mere ferdigutviklet.

Fikk såvidt begynt på campaign i SH III sist, før jeg la det bort. I mellomtiden er det kommet til en mod med navn GWX som alle er svært så begeistret for.

Problemet er at jeg finner ikke noen konkret info om hva denne mod`n er og hva den gjør iforhold til originale SH III.

Tenker f.eks på campaign modus, vil GWX legge seg oppå den originale campaign og endre på den, eller kommer GWX som en tillegg modus ved siden av campaign?

Vil det da være lurt å kjøre igjennom den originale campaign først?

Fint om noen kan svare meg på dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GWX er en total oppgradering av hele spillet, ja HELE. Skins til all slags båter, fly og ubåter, med historisk korrekthet, lagt til baser og havner, lagt til scriptede operasjoner (om du er utenfor strendene på D-Day ser du invasjonen), lagt til nye Flotillas i Svartehavet og Asia, nye lyder, ny og forbedret skademodell, ny og mer realistisk ubåt-oppførsel, bedre AI, mye bedre grafikk, liv i havnene, tidsriktig musikk i grammofonen, forbedret ballistikk på handelsbåter og oppgradert kanoner og maskingeværer til det de faktisk var, og en hel del mer.

Manualen er på over 100 A4-sider, og det sier vel sitt:

http://mysite.orange.co.uk/manual/GWX/GWX_MANUAL_EN_PF.pdf

SH3 uten GWX er det samme som lompe uten pølse! :thumbup:

Link til hjemmesiden:

http://www.users.on.net/~jscones/GWX/

Skrevet (endret)

Takker for ett svært utfyllende og informativt svar!

Denne mod`n høres helt jo fantastisk ut, gleder meg!!

Må spørre om en ting til, hva er det der "commander" greiene? En slags mod det også?

Endret av Dec
Skrevet

No problemo!

SH3 Commander er en mod, ja, men den forandre ikke spillet i særlig grad, bare gjør det mer brukervennlig. Du kan velge hvilken ubåt du begynner med, forandre max time compression, slå av fatigue (hater å sitte barnevakt for crewet), forandre max og minimum tc her og der, feks nær land, osv. Ett fett lite program man fort bli avhengig av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...