Gå til innhold

Thomas Myhre norges førstevalg?


bobyboj

Hvem bør stå i mål for Norge?  

111 stemmer

  1. 1. Hvem bør stå i mål for Norge?

    • Thomas Myhre
      29
    • Håkon Opdal
      47
    • Rune Jarstein
      23
    • Ingen av dem
      12


Anbefalte innlegg

Dette med disse tabbene til Myhre går jo helt i spinn! Det er ikke Myhre som vi burde klage over,men de andre 10 spillerne. Selv om Myhre har hatt 3 store tabber på 2 kamper skal ikke det ødelegge for hele hans herlige karriere! Hva med resten av laget? Hvor mange " tabber " har de hatt da? Kanskje det er på tide med en litt yngre spiller-stall?

Hareide har gjort sitt,det har laget også! Føler med Thomas Myhre...

Men han må jammen meg skjerpe seg hvis han skal få spille de neste kampene! For Norge må ha nå 9 av 9 poeng for å gå videre til sluttspill!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting er sikkert, Myhre spiller ikke neste landskamp på ullevål! Hvis han så mye som er på benken, så bør noen få fjernet Hareide fra sjefsstolen. Landets beste keeper skal stå i mål, og en som gjør 3 såpass store tabber på 2 kamper er ikke lenger landets beste keeper! Stemmer på Opdal!

Endret av mikaelt
Lenke til kommentar

Jeg mener Opdal er oppskrytt av media. Når han spiller for brann og hele Tv2 og davy wathne er brann supportere så blire ikke lett for Jarstein å få plass.

Har så klart respekt for Opdal og det er ikke tvil om at han er en god keeper, men jeg føler Jarstein har en bedre framtid på landsen.

Han har temperament, ekstremt god i feltet, reaksjonssterk.

Noe som skiller de to er at Opdal er bedre på streken og i "en mot en" situasjoner.

Men Jarstein er bedre i feltet.

Hvis jeg ikke tar feil så har vel Jarstein også vært ganske så stabil på U-landslag og særlig u-21.

 

Det blir spennende å følge med på tippeligaen når alle våre tre landslagskeepere skal stå i mål i samme liga.

 

En ting er klart, og det er at den beste keeperen skal stå for Norge!

Lenke til kommentar

Helt enig. Folk syntes Opdal er bedre, fordi de såvidt har sett Jarstein. Jeg som har sett begge to ganske mye syntes Jarstein er bedre, han er rå i feltet, og bedre på streken og god til å styre forsvaret. Han har en større fremtid foran seg, denne gutten spilte så bra da Holtan var skadd, at han ikke fikk spille mer på A-laget, sier sitt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Thomas Myhre kan pakke kofferten sin og overlate keeperhanskene til Rune A. Jarstein eller Håkon Opdal.

Hvordan kan noen si at vi ikke skal gjøre han til syndebukk? Så dere ikke samme kamp som meg? Nå må vi faen meg få opp øynene her å stille med norges beste 11 spillere.

Thomas Myhre er ferdig på landsen.

8261112[/snapback]

 

Ok, er enig at han er vel syndebukken, men når man spiller på landslaget har man jo gjort seg fortjent til plasen !

Men like vel, sett Håkon Opdahl i mål.

Lenke til kommentar

Jeg har alltid sett på Thomas Myhre som en mye bedre keeper enn Håkon Opdal, men etter de to siste landskampene blir man jo rimelig skeptisk. Synes likevel vi skal vente med å trekke forhastede konklusjoner før vi ser hvordan han vil være etter litt kamptrening igjen.

 

At Håkon Opdal i det hele tatt er i landslags-sammenheng er for meg ei gåte. Nå har ikke jeg sett hver eneste Brann-kamp, men i de kampene jeg har sett har han stort sett tabbet seg ut hver eneste gang! Rune Jarstein har jeg ikke sett så mye til, så jeg kan vanskelig uttale meg - men det er skremmende at Norge ikke har flere keepertalenter!

Lenke til kommentar
Mulig Jarstein burde få sjansen, men godt å se hva som bor i gutten i dag...Men vanskelig å vite om han gikk for langt, men jeg er ikke overrasket over at noe slikt kunne skje.

8393760[/snapback]

 

Jarstein burde vært kaptein på Odd, istedet for han veike misjonærsønnen Hagen. Jarstein har baller og er en ekte mann.

Lenke til kommentar

At Håkon Opdal i det hele tatt er i landslags-sammenheng er for meg ei gåte. Nå har ikke jeg sett hver eneste Brann-kamp, men i de kampene jeg har sett har han stort sett tabbet seg ut hver eneste gang! Rune Jarstein har jeg ikke sett så mye til, så jeg kan vanskelig uttale meg - men det er skremmende at Norge ikke har flere keepertalenter!

8388933[/snapback]

 

Han fikk Kniksenprisen i fjor og ble kåret til årets spiller blant supporterne...

 

Joa, virkelig en skikkelig gåte :wee:

Lenke til kommentar
Han fikk Kniksenprisen i fjor og ble kåret til årets spiller blant supporterne...

 

Joa, virkelig en skikkelig gåte :wee:

8451535[/snapback]

Nettopp! Det er en gåte... Jeg registrerer imidlertid at det er mange som foretrekker ham, og vi kan godt være uenige. Men dersom han er blant de beste keeperne vi har, så sier det litt om hvordan keeperstandarden i Norge er... :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...