Gå til innhold

Proffesion over 300, level 60 et krav?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
BTW kan bli banna i en kort periode av å ta seg en tur til outlands uten å være lvl 58 eller høyere

8261346[/snapback]

Bare tull. Blizzard har selv sagt at det er meningen at du må bli summonet før lvl 58, og at de kanskje åpner for alle lvl's gjennom Dark Portal snart.

Lenke til kommentar
BTW kan bli banna i en kort periode av å ta seg en tur til outlands uten å være lvl 58 eller høyere

8261346[/snapback]

Bare tull. Blizzard har selv sagt at det er meningen at du må bli summonet før lvl 58, og at de kanskje åpner for alle lvl's gjennom Dark Portal snart.

8262354[/snapback]

 

Yup. Stemmer det. Blizzard skrevet selv på forum på wow at det er helt lovlig

Lenke til kommentar
sweet, nå ble jeg gla... skal tjene litt penger på transmute master nå ;)

takk skal du ha

8261144[/snapback]

 

 

Fulgte akkurat en i guildet til Netherstorm fra Honor Hold for å transmute Spellcloth eller hva det het....tok eeevig lang tid...død hver minutt. men han kom frem, men daua av den mobben som spawner når han lagde den,menmen

 

Btw: han var lvl 50 mage;) med res sickness....enkelt bytte:P

Endret av SnusHanen
Lenke til kommentar
sweet, nå ble jeg gla... skal tjene litt penger på transmute master nå ;)

takk skal du ha

8261144[/snapback]

 

 

Fulgte akkurat en i guildet til Netherstorm fra Honor Hold for å transmute Spellcloth eller hva det het....tok eeevig lang tid...død hver minutt. men han kom frem, men daua av den mobben som spawner når han lagde den,menmen

 

Btw: han var lvl 50 mage;) med res sickness....enkelt bytte:P

8262730[/snapback]

 

Du fulgte han hele veien og så holdt du han ikke i live? God guildie du er da :!:

 

Jeg har tatt turen fra shattrah til area 52 med min lvl 60 mage i samme ærend. Døde kun 2-3 ganger, men det var nok mye enklere enn for en lvl 50. Den mobben som spawner dropper jo mye bra også, så det er litt synd at jeg ikke kan drepe den selv når jag lager spellcloth :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...