Hayer Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Hei! Ingenting er artig eller happy når jeg må ty til denne delen av forumet... Problemet er at når jeg starter fra SATA disken min så sier den bare "Insert system disc..." uansett... Når jeg prøver å starte fra IDE disken min så spytter den ut den safeboot menyen, hvis jeg velger "Sikkerhetsmodus" eller noen av de andre, laster den filene og restarter. Hvis jeg velger å starte fravanlig modus så tar det 10 sekunder, skjermen blinker fort i blått... nok til å se The Blue Screen of Death så restarter den...whats wrong?
Caze Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Skriv hvilke meldinger som vises under bluescreen, så har vi nok lettere for å kunne hjelpe til
Hayer Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Skrevet 29. mars 2007 "skjermen blinker fort i blått... nok til å se The Blue Screen of Death så restarter den" ikke nok til å lese feilmldingen
JegHarMangeRareSpørsmålJeg Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 "skjermen blinker fort i blått... nok til å se The Blue Screen of Death så restarter den" ikke nok til å lese feilmldingen 8265221[/snapback] Hallo! du må sla av automatisk restart ved system-kræsj: Go to Start -> Control Panel -> System Go to Advanced Under the Startup and Recovery section, click Settings... Under System Failure un-check "Automatically restart" deretter skriver du ned feilmeldinga : oftest 0x00000000000(something) og googler etter dette,, får å finne mulig systemkræsj-grunn
Caze Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 "skjermen blinker fort i blått... nok til å se The Blue Screen of Death så restarter den" ikke nok til å lese feilmldingen 8265221[/snapback] Hallo! du må sla av automatisk restart ved system-kræsj: Go to Start -> Control Panel -> System Go to Advanced Under the Startup and Recovery section, click Settings... Under System Failure un-check "Automatically restart" deretter skriver du ned feilmeldinga : oftest 0x00000000000(something) og googler etter dette,, får å finne mulig systemkræsj-grunn 8267130[/snapback] Og hvordan får han tak i "Control Panel" når han ikke får lastet Windows?
Hayer Skrevet 8. april 2007 Forfatter Skrevet 8. april 2007 ja, lure på det samme... litt irritert nå så SMARTASS... der dret du deg ut!
Calvinator Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Det som funket for meg er at jeg byttet om på sata-kablene i DVD-Brenneren og harddisken... Veit ikke hva dette skyldes, men det funket Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå