Gå til innhold

Westwood-legende til The Gathering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synd jeg ikke skal dit. Kunne tenkt å møtt folkene bak Westwood. Da jeg mener at dette sammen med Bullfrog er et av de beste utviklerstudionen på henholdsvis 80- og 90-tallet...

Skrevet
Synd jeg ikke skal dit. Kunne tenkt å møtt folkene bak Westwood. Da jeg mener at dette sammen med Bullfrog er et av de beste utviklerstudionen på henholdsvis 80- og 90-tallet...

elv om jeg ikke ble født før i 89 er jeg forsåvidt enig!

Skrevet

Hva skjedde egentlig med Bullfrog? De hadde mange kule spill. Theme Park å Theme Hospital var jo bare fantastisk..Gene Wars var også temmelig morsomt. Spore må jo ha hentet litt inspirasjon fra dem..

Skrevet
Hva skjedde egentlig med Bullfrog? De hadde mange kule spill. Theme Park å Theme Hospital var jo bare fantastisk..Gene Wars var også temmelig morsomt. Spore må jo ha hentet litt inspirasjon fra dem..

EA skjedde

Skrevet

Jeg er bare fornøyd at historien fortsjetter. Selv om historien bak comand & conquer er så og si ganske idiotisk til tider.

Også alt det tullet rundt...

Generals er bra, men har ingen ting med historien å gjøre...

Så gleder meg til den dagen jeg har råd til å kjøpe meg det.

Skrevet (endret)

Er meget imponert over c&c 3.. i motsetning til generals, EA kan klappe seg på skuldern og si at de har gjort en god jobb denne gangen.

Endret av tidus2k4
Skrevet
EA kan klappe seg på skuldern og si at de har gjort en god jobb denne gangen.

De kan vel heller puste lettet ut og si, "bra at vi ikke blanda oss for mye inn her".

Skrevet
Er meget imponert over c&c 3..  i motsetning til generals,  EA kan klappe seg på skuldern og si at de har gjort en god jobb denne gangen.

8257415[/snapback]

Eneste feilen med generals i mine øyne er at den fikk tittelen Comand & Conguer. Ellers syns ejg spillet er genialt bra, og spiller det ennda på nett :D

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...