Gå til innhold

Conquer Online 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hørt om Conquer Online 2.0 ??

Det er et ganske bra online rollespill.

Du kan velge mellom å være Trojan (trojanere er store og kraftige med mye eXtremt strength, i lvl 40 kan de bruke to one-handed weps (våpen)), Warrior (Store og kraftige, nest mest strength av alle. De kan bare bruke ett våpen, men i lvl 40 kan de også bruke skjold. Armouren dem's er den mest heldekkende av alle, og warrior's tåler også mest.), Archer (archer's er ikke så veldig store. Dem's armour har mye defence, men blir slått av både warrior og trojan når det gjelder rustning. De kan fly i lvl 1, i lvl 70 kan de lære å fly når de vil (ved full stamina). Jeg anbefaler archere), Taoist (er en trollmann (eller dame). Dem's armour er egentlig bare luftig tøy, og de tåler minst. I lvl 40 deler Taoistene seg i to grupper, Water og fire. Water Taoist er de som kan revive, og de kan flest "snille" skills. Fire Taoist har enorm damage, vilket kun slåes av Trojan. Fire class lære mange angrepsskill, der ild er innblandet. De fleste velger Water fordi de får reborn i lvl 110, mens alle andre får det i lvl 120. Det er 130 lvl's totalt).

Reborn (rb):

Når du tar rb fra water til trojan, kan du bruke alle taoist stuff, og alle trojan stuuff. Samme gjelder alle andre rb's. Vedkommende kan bruke bare noen av skillsa fra det de startet som, men all fra de man har blitt til. man kan ta rb 3 ganger.

Eksempel: (N)Water > (1th)Trojan > (2nd)Archer

I lvl 120 som archer, kan du ta enda en rb. Denne rb kalles Last Rebirth.

Da blir du hel, HELT normal igjen av den typen du da velger, uten guard eller noe xtra. De er få som velher dette.

Les mer om CO her (på engelsk): http://en.wikipedia.org/wiki/Conquer_Online

Les mer (på offesiell webside) : http://www.conqueronline.com

CO siden kan du lage deg en bruker, og laste ned spillet derfra. Det er helt gratis, og ingen pirat-downloading.

På bilde:

Dere ser meg fra venstre i svart kappe (Dark Wizard Garment).

På bilde (2):

Soda er en av de beste Taoistene på min server (Galaxy, Mercury).

På bilde (3):

Jeg er archeren i blå dress (Blue Pheonix Germent).

På bilde (4):

Archeren (Archie) i rammen til høyre er den beste archeren på min server (Galaxy, Mercury).

Han er rb Archer (130) > Archer (130). Så snart hans venn roxanne (rb tro >tro > fire) blir i lvl 120, vil Archie ta rb archer en gang til. Da blir han Archer (130) > Archer (130) > Archer.

post-119416-1175327838_thumb.jpg

post-119416-1175327894_thumb.jpg

post-119416-1175327967_thumb.jpg

post-119416-1175420865_thumb.jpg

Endret av kidneb7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minte meg om Runescape, bare med litt bedre grafikk. Nå har ikke jeg spilt Runescape så alt for mye, så ikke slakt meg hvis dere er helt uenig.

Sikkert et kult spill, men akkurat nå gidder jeg bare ikke å sette meg inn i et helt nytt spill, men skal ha det i bakhodet, bare sånn just in case.

Skrevet

jaja, i Norge har vi ikke " ' ", siden du skrev Dem's :w00t:

back to topic: Har ikke prøvd spillet, men det ser ikke så kult heller *Ikke døm en bok på forsiden xD* men alikevel, hvis dere ikke liker lvl up+grind spill, som nesten alle er, gå og spill counter strike, eller no' :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...