Gå til innhold

Hva misliker du med Xbox, PS2 eller GameCube?


Olaff

Anbefalte innlegg

Okay, her kommer litt synsing fra min side.

 

gamecube: Har ikke spilt så alt for mye på denne, og det av et par enkle grunner.

 

- Hater håndkontrollerne

- Rett og slett ikke min type spill

- Ingen DVD spiller

- Ingen HD

- Bruker MINI dvd

- Savner et netverkskort i den.

 

 

PS2: Har egentlig ikke så mange vonde ting å si om denne, men tiltross for det så har jeg nå solgt PS2'n min til fordel for XBOX.

 

- Bruker minne kort

- Elendig DVD spiller

- Grafikken er utdatert

- Mange spill, men få som jeg bare må ha.

 

XBOX: Favoritt boksen min, menne har et par minus på denne også

 

- Litt for stor

- Håndkontrollerene kunne fortsatt hvert litt bedre, men dette er en vanesak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her kommer det jeg mener:

 

Xbox: Stikkene på kontrollen har en tendens til å bli litt "løse" så etter en god stund med bruk hender det at feks figuren i splinter cell snur seg uten at jeg er nær stikka.

Den bråker litt for mye, men jeg syntes det ikke er et problem med tanke på at jeg sitter faktisk ikke med ørene trøkt ned i konsollen når jeg spiller (høy lyd eier)

 

Gamecube:

Spillene er ganske skuffende, jeg har selv xbox og vurderte også å kjøpe en ngc, men etter at jeg prøvde noen spill blant annet Pikmin skiftet jeg fort mening.

Selv om jeg skal være kritisk så må jeg bare nevne det at kontrollen er fabelaktig god å bruke, jeg har ganske store hender men den passes likevel veldig godt inne i labbene mine;)

 

PS2: Jeg har egentlig ikke så veldig mye kritisk å si om ps2 bortsett fra at den begynner faktisk å bli litt gammel, så jeg har en følelse av at dens potensiale begynner å lekke litt..

 

Jeg håper dette ikke ble så altfor ille skriving. Kjeft på meg vis det er noe som ikke helt stemte :smile:

 

MVH. David

Lenke til kommentar

Mornings...at knappene på xbox kontrollen er dumt plasert synes jeg er teit...de er perfekt, og kontrollen sitter som støpt i hånden min. At maskinen er alt for stor er bare teit, den er ikke SÅ stor...(Jeg har Ps2 og Xbox. og JA jeg liker xbox best!)

 

Xbox: må kjøpe DVD-Kit, Advanced-RGB-Scart skulle vært standart!!!

 

PS2: Utdatert, og det irriterer meg at spillene dens får så bra kritikk når de rett og slett er gelt på trynte...(GTA:VC)

 

GameCube: i mine øyne er den mer ment for barn, med spill som Super Mario etc. men det kommet bedre spill da !!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...