Gå til innhold

Leveringstid fra Dell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har bestillt en Dell Precision M65, lurer på hvilke erfaringer dere har med leveringstid fra dem. Jeg bestillte maskinen via telefon (dama fra Dell sa at det ville gå raskere å få den produsert ved å ringe) forrige mandag, 19. mars. Den ble ferdig produsert på onsdag 21. mars, og ser på Dell sine hjemmesider at den ble "ekspedert" i går 26. mars. Vil det si at den er sendt fra Dell? Har enda ikke fått noe sporingsnummer...

Blir det sendt med flyfrakt? Og har noen erfart å få maskinen før de i det hele tatt har fått sporingsnummer? Grunnen til jeg spør akk. dét, er fordi jeg har lest på notebookforum.com at noen har opplevd dette (skal sies at de bor i USA)...

PS. Bestillte den gjennom jobben...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke helt den samme erfaringen jeg har, da jeg kjøpte to skjermer, men i mitt tilfelle fikk jeg et sporingsnummer fra DHL da de sente dem. De ble fraktet til et Dell-lager i Lillestrøm, og så sendt med et godstog til Stavanger (der jeg bor).

Så jeg vil tro du får et sporingsnummer når den blir sendt. Når det gjelder flyfrakt, så tviler jeg på det. Jeg tipper den blir sendt med tog eller trailer til Norge, for så å bli fraktet på beste og billigste måte til der du bor.

Vi får håpe du får maskinen din snart :)

Skrevet

ekspedert er når den er sendt fra dell, tok ca 3 dager før jeg fikk min etter at den var sendt! og noe flygebyr får du ikke du har jo betalt frakt på den...

Skrevet

Takk for tilbakemelding, fikk maskinen min i dag :love:

Så da tok det en uke og 4 dager, og fikk aldri noe sporingsnummer. Meget bra byggekvalitet, det er alt jeg har fått sett på til nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...