Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

smerter i magen når jeg beveger meg


Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

For en stund siden så begynte det hele med at jeg hadde vondt i ryggen når jeg pusta, lå på ryggen osv. Men så flytta det seg over til magen. Begge sidene, men ikke samtidig. Etter en stund reiste jeg til legen, ble sendt rett derfra til sykehuset for røntgen (?), ultralyd (tro det eller ei, på en gutt). De fant ingen ting, så ble sendt ned på akutt mottaket, der snakket jeg med lege som kjente på meg osv + at jeg tok urinprøve. Alt tok vel 4-5 timer.

 

Etter en stund kom det en lege inn og sa, "Vi finner ingen "feil" med deg. Du får bare reise hjem og komme tilbake hvis det ikke blir bedre."

 

Det gikk over, men tok lang tid..

 

Men over til spm'et ditt. Det hørtes ut som noe jeg hadde. Men fant som sagt ingen feil..

 

Edit:

Har fått tilbake noe av det samme nå tror jeg. Lå i flere timer i går kveld uten å få sove, men utrolig store smerter i overgangen mellom mage og rygg eller hva man skal si.. På sia. Går vel over denna gangen også  :innocent:

8253803[/snapback]

 

 

Dette hørtes veldig kjent ut. Hadde noe som ligner fra jeg var ca. 17 til kanskje 25.

De trodde den gangen at det var noe muskelært, altså muskel-kramper.

Senere, da jeg fikk konstantert laktoseintoleranse, tenkte de at disse krampene kanskje egentlig hadde vært tarm-kramper.

Vondt var det ihvertfall. Hendte det dukket opp midt på natten også, slik at jeg nesten ikke klarte å bevege meg fordi det gjorde så vondt.

Høres dette kanskje kjent ut for deg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er "laktoseintoleranse" for noe?

 

Vet ikke om det er meg eller trådstarter du spør, men ettersom du siterte meg tar jeg den friheten og svarer.

 

Det er som jeg skrev (tror jeg) veldig lenge siden det var sånn sist. Utenom det som var her om kvelden. Så jeg husker egentlig ikke så mye av det. Men det var enorme smerter, klarte ikke ligge i ro. "Måtte" sitte, stå osv.

Jeg har ikke tatt opp en konklusjon på hva det kan være, ettersom legene ikke fant noe. Men vondt, ja, det skal jeg si det er :S

Lenke til kommentar
Hva er "laktoseintoleranse" for noe?

Det er når du reagerer på sukkeret i melk og melkprodukter, altså melkesukker.

Det tas ikke opp i kroppen og gjør at de tuppene i tarmen som tar opp næring blir ømme og mat og drikke ruser forbi i full fart. Du får diare!

 

Og enn må huske at alergi og intoleranse er to vitt forsjelige ting!

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter gjest**

hei

 

var til legen i dag, han sa det nokk var slitasje i musklene eller noe sånt, ikkje farlig fordi eg ikkje fekk vondt når han presset rundt om kring på magen. han kjekket også om eg pustet bra, og alt var i orden. :thumbup:

men litt rart at eg har hatt det i 11 dager no, og har det enda... fekk foresten litt hoste og sånt no, men det er vell bare forkjølelsen :thumbup:

 

så lenge ingenting blir verre så kan eg ta det med ro :)

Lenke til kommentar

Minner om regler for bruk av gjesteposting:

 

Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg.

 

Denne tråden har blitt vurdert til at det ikke er noe grunn til anonymisering av trådstart. Tråden stenges derfor. Om trådstarter ønsker kan han/hun registrere seg med et eget nick og lage en ny tråd om emnet.

 

Kommentarer på moderering kan taes på PM til den involverte moderator. Eventuelt kan en beklagelse sendes til forumstyret.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...