Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store turn-on-listen


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gutter:

- Pene øyne

- En del høyere enn meg minst 10ca... så 180+

- Smil som smitter

- Kunne si pene ting uten at man må fiske etter det i 100år.

- Kropp.. jeg liker ikke at musker synes O.o

- Liker helt vanlig kropp. Ikke for tynn, men synes ikke kjempe øl mage er så sexy heller.

- Må skjønne min type humor.

- Bre skyldra!

- Små slem humor.. på en god måte.

- Være veldig glad i å kose og vise hvordan han føler.

- Fine lepper. Tynne lepper er ikke no særlig.

- Deilig rompe!

- Kunne få meg til å le.

- Spontan.

- Romantisk.

- Mørk blond/brunt hår.

- blå eller grønne øyne

 

jenter:

- vanlig kropp. Liker ikke tynne jenter. ribben er ikke pent, men liker ikke øltønne på dem heller. Finnes en fin mellomting.

- timeglass figur.

- Store øyne.

- mellom B og C cup i pupper.

- spretten rompe.

- søt personlighet.

- Pent smil.

- Langt hår. Hellst brunt.

- smilehull.

Endret av Flabba
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg feiler på to av dem, Flabba, haha.

 

Menn:

 

- Kjæresten min, haha. Så enkelt er det. Klarer ikke se for meg noe annet enn han når jeg skriver her. Han er høy, manndig, bredskuldret og har et pent ansikt. Han er en av få som kan slippe unna med å være søt, og likevel bli stemplet som kjekk. Nå liker jo jeg alle farger på øyne, men hans er veldig, veldige fine, da (blå). Jeg tror neppe han ser på seg selv som særlig romantisk, men han er flinkere enn han vet. Og han fokuserer veldig mye på meg og forholdet vårt. Det at han setter meg såppas høyt som han gjør, er en kvalitet jeg liker. Det er ikke slik at jeg forventer at han skal bevise det gang på gang gjennom ulike handlinger, men jeg liker å vite at han ville gjort det.

 

Jenter:

 

Nå tenner jeg jo ikke på jenter, men jeg kan jo liste opp hva jeg beundrer og misunner.

 

- Markerte kinnbein

- Liten og relativt rett nese

- Fin hud

- Lange, slanke bein

- Innsvinget midje

- B eller C-cup (gjerne 70 rundt ryggen)

- Thigh gap (har det selv, men det er utrolig flott). Det er veldig, veldig viktig syns jeg

- 166-175 cm

- Grønne eller blå øyne (har grønne selv)

- Flott sprettrumpe (er ikke rumpa fin, blir helheten litt ødelagt)

- Unik personlighet og smak

Lenke til kommentar

Gypsy: det er at du har synlig space mellom lårene oppe ved skrittet når du står med beina helt inntil hverandre. Lårene skal ikke møtes der oppe på en måte. :) Tror jeg da? Er praktisk for man gnisser aldri med lår og sliter ikke ut bukser på innsiden os.v.

 

Nå tenner jeg jo ikke på jenter, men jeg kan jo liste opp hva jeg beundrer og misunner.

 

- Markerte kinnbein

- Liten og relativt rett nese

- Fin hud

- Lange, slanke bein

- Innsvinget midje

- B eller C-cup (gjerne 70 rundt ryggen)

- Thigh gap (har det selv, men det er utrolig flott). Det er veldig, veldig viktig syns jeg

- 166-175 cm

- Grønne eller blå øyne (har grønne selv)

- Flott sprettrumpe (er ikke rumpa fin, blir helheten litt ødelagt)

- Unik personlighet og smak

 

:ohmy: :ohmy: :ohmy: Alle punktene er jo totalt meg jo!

Ikke at jeg liker det selv.

Så fint at NOEN setter pris på dette. :cry:

Er jo ikke de tingene JEG beundrer ved jenter. Gresset er grønnere på andre side. Min liste vil se litt motsatt ut tror jeg! :!:

 

Mangler kaaaanskje litt cupstr der da. Men er iallefall 70 maks rundt ryggen, bruker på strammeste hakket. :innocent:

 

Turn-on med gutter og ting jeg beundrer ved jenter bortsett fra store pupper...hmmm tar det imorgen. Zz.

Endret av dkny
Lenke til kommentar

HMMM! Tenk japanske tegneseriefigur-gutter i sånne jenteserier.

 

Evt (de 2 øverste er ESSENSIELLE):

- Slank! Fedme er 100% turnoff både estetisk og fordi det viser at man ikke tar vare på og bryr seg om kroppen og se bra ut.

 

- Skjeggløs/barbert. Skjegg frastøter meg til de graaader og man kan ikke se ansiktstrekkene nok til å vurdere fjes heller.

 

- Høy! Men det er mye man kan gjøre for å kompensere ... :)

 

- Hengslete, fremfor muskuløs og kompakt...

 

- Lang, elegant tynn hals

 

- Feminine ansiktstrekk.

 

- Store, klare øyne, helst grønne.

 

- Søt liten nese.

 

 

 

Personlighet:

 

 

-Skolesmart og litt nerdete er kjeeeeeeempesøtt! Får lyst til å ta sånne gutter og putte dem i lomma og ha med overalt. Gjør det nesten også. :yes:

 

-Rar søt humor som venneinner sier "O___o hæ? Sær type" til om jeg forteller dem ting han har sagt.

 

-Liker festing, men holder seg unna usunne ting som dop, snus og røyk. Drikker seg sjelden drita.

 

-Har et spesielt talent han tar vare på og dyrker. F.eks:

 

-musikalsk / kunstnerisk.

 

-Har ikke en klesstil som vil gjøre meg flau (f.eks. misliker mange svartkledd m.nagler-stilen)

Lenke til kommentar

Jeg elsker å se gutter som er virkelig flinke i det de gjør! Samme om det er hobby eller jobb, fjellklatring eller bartending eller tannkremtubestabling. Fomling er usexy.

 

Litt lengde på håret, men ikke Langt Hår. Bare sånn litt for langt til å være kort. Helst over middels mørkt, men helt svart hår krever sin mann. Liker ikke Pent Hår på gutter egentlig. Det bør helst ha en sånn ikke-farge; ikke en fin rødgylden glans. Akkurat her skiller jeg klart mellom pent og sexy.

 

Pene hender! Sterke, plettfrie, korte men ok utseende negler, litt ru hud :love: og de må gjerne gå over i...

 

Muskuløse armer! Ikke store, bodybuilding-aktige, men spillende muskler og synlige blodårer is nice.

 

Bra rygg og skulderparti tenner jeg også på, og kule sleeves og enkelte andre typer tatoveringer. Piercinger derimot, synes jeg er mer en jentegreie.

 

Ellers tenner jeg på en smule arroganse, skjønt ikke den fæle, glætte typen. Bare sånn at han framstår som han selv er den viktigste personen i livet hans. Også vil jeg bli beundret på avstand, ikke bli overfalt med fysisk kontakt med det samme. Lange blikk som søker skjørtekanten og strømpeholderen min er den tilnærmingsmåten jeg liker best.

 

Og av alle kjærestene som kommer og går i løpet av Sex and the City, heier jeg klart på Big. Aidan kan bare tøfle sin vei, takk.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Uff, liker ikke store hender når de er brede jeg! Blir så grovt og "dumt" in a way...

 

Synes litt store+slanke elegante hender er best. Gjerne om de kan spille et instrument også.

 

Men egentlig så betyr hender ingenting for meg.

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Kvinner med fine romper i jeans. Tenner ikke på romper med mindre de er synlige, men samtidig usynelig. Kvinner i ridebukser og ridestøvler er også helt skinnsykt flott å se på. En ting som virkelig er turn on, men også turn off, er dialekter. Jenter fra Sørlandet og Rogaland. Særlig Kristiansand og Stavanger. Jenter fra Bergen kan være pene, men med en gang de begynner å snakke er det game over for min del. Liker også jenter som ikke er skikkelig sexy. Jeg tenner mer på søte og naturlig vakre jenter. Brunetter er også turn on. Jeg tenner svært sjelden på blondiner.

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Nordlendinger :innocent:

 

Og nerdegutter, både spill og andre nerdete ting.

 

Smilet er viktig for meg,og håret av alle ting

 

Og de skal helst være like høye eller høyere enn meg, lavere funker bare ikke for meg.

 

 

Og øyne, er noe der også. Gjerne blå, grønne, gråe. Er helt dødelig fascinert av gråe øyne :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kvinner med fine romper i jeans. Tenner ikke på romper med mindre de er synlige, men samtidig usynelig. Kvinner i ridebukser og ridestøvler er også helt skinnsykt flott å se på. En ting som virkelig er turn on, men også turn off, er dialekter. Jenter fra Sørlandet og Rogaland. Særlig Kristiansand og Stavanger. Jenter fra Bergen kan være pene, men med en gang de begynner å snakke er det game over for min del. Liker også jenter som ikke er skikkelig sexy. Jeg tenner mer på søte og naturlig vakre jenter. Brunetter er også turn on. Jeg tenner svært sjelden på blondiner.

Bergensk er jo :love:

Lenke til kommentar

Legger ved noen bilder av hva jeg liker og ikke liker.

 

Hva jeg ikke liker, sier seg vel selv.

 

 

alle jentene på de bildene hadde jo flotte kropper da.

Liker det best når lårene ikke møtes. Dessuten slipper man mye sår og ubehag om sommeren.

Jeg så en slik jente. Hun så ikke frisk ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...