Gå til innhold

Levling guide for wow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wow-pro er en genial side, dog postet om før. Småprat om/rundt WoW er fint for slikt, men jeg skal ikke leke moderator.

Anbefaler Jame's Horde Leveling Guide, brukt den på magen min, og det går grisefort.

Skrevet
wow-pro er en genial side, dog postet om før. Småprat om/rundt WoW er fint for slikt, men jeg skal ikke leke moderator.

Anbefaler Jame's Horde Leveling Guide, brukt den på magen min, og det går grisefort.

8241023[/snapback]

Tenkte kanskje den har vært postet før i den tråden, men orket ikke begynne å lete. Men som sagt, en genial side.

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Selv bruker jeg en god gammel versjon av Joana's. Poenget mitt er ikke å levle fortest mulig, men å levle uten questtørke og uten grinding.

Gjest Slettet+987123897
Skrevet
Er litt grinding med Joana's da.

8243177[/snapback]

Ikke så gale. En 30min per 5. level gjør meg absolutt ingenting. Til nå (level 23) Har jeg ikke opplevd mer enn 1/3 level med grind.

Skrevet

syns noen av guidene er litt dårlig planlagt, er helt fint helt til du kommer til stv, da begynner guiden å rote med at du skal bare gjøre noen par quester for å så gå til badlands, mens det fremdeles er quester du kan gjøre solo selv om de er orange, men så går det stokk i stokk etter på hvis du velger å queste der guiden sier at du skal grinde på mobs, eller quester der guiden sier du skal gå i instance, så fucker du opp hele rekkefølga av quester som guiden viser til helt til du kommer til deler hvor du skal gjøre instance runs som f.eks uldaman

Skrevet
Er ingen instance runs i Joana's. Bortsett fra om du heller vil gjøre det enn å grinde, der det trengs.

8249264[/snapback]

Quote fra "Joana"

Many people have asked me if instances are a waste of time. No, they are worth doing, but only if you have a good group to do them. I personally skip instances while racing myself to 60, cause I don’t want to take the chance that I will have a bad group. But if your just playing casually, then I recommend doing them.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...