Gå til innhold

Hvordan brenne ut Office pakken?


Anbefalte innlegg

Har nå tenkt til å formatere harddisken og skulle sjekke at jeg hadde alt klart til formatering, men når jeg kommer til Office pakken ser jeg det er en hel del riper. Så jeg lurer på hvordan man får til å brenne programmet ut sånn at man kan installere det på nytt? Har gyldig lisens så det er bare cd'en som er problemet!

 

 

Kan noen svare?

 

Har ikke så veldig peiling når det kommer til konvertering, og brenning :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil ikke klare å brenne den utgaven som allerede er installert på haddisken din. Programdelen havner delvis i Microsoft officemappen, delvis i forskjellige systemfoldere og vil ha en lang rekke pekere i registry.

 

EDIT: Men hør med Microsoft om du kan få en en CD til erstatning for den som er ripet.

Endret av PerB
Lenke til kommentar
Har nå tenkt til å formatere harddisken og skulle sjekke at jeg hadde alt klart til formatering, men når jeg kommer til Office pakken ser jeg det er en hel del riper. Så jeg lurer på hvordan man får til å brenne programmet ut sånn at man kan installere det på nytt? Har gyldig lisens så det er bare cd'en som er problemet!

 

 

Kan noen svare?

 

Har ikke så veldig peiling når det kommer til konvertering, og brenning :thumbdown:

8240848[/snapback]

 

Det er ikke noe problem har du en gyldig lisenskode får du cd fra Microsoft!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...