Obelixz Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Hei jeg er ille plaget med at jeg blir disconecta fra servere heile tia, jeg kjører IKKE med trådløst nett. bruker modem og en svitch. Er en helt ny pc dette og lurer fælt på kofør jeg skal være plaget med å bli disconecta. Noen som kan hjelpe meg ??
MrUrge Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 (endret) Jeg blir også disconnecta! Men det som er litt rart er at det varer noen dager eller no, der jeg hele tiden blir disconnecta og etterpå blir jeg nesten aldri disconnecta.. :S Når jeg er i en disconnecting tid spiller jeg bare 2-3 min også blir jeg disconnecta, hadde en sånn disconnecting tid i helga, utrolig irriterenede!! Noen som har noe svar på hvorfor jeg får sånne disconnectingstider? Endret 26. mars 2007 av TobbelobbenQ
Obelixz Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Skrevet 26. mars 2007 Jeg blir også disconnecta! Men det som er litt rart er at det varer noen dager eller no, der jeg hele tiden blir disconnecta og etterpå blir jeg nesten aldri disconnecta.. :S Når jeg er i en disconnecting tid spiller jeg bare 2-3 min også blir jeg disconnecta, hadde en sånn disconnecting tid i helga, utrolig irriterenede!! Noen som har noe svar på hvorfor jeg får sånne disconnectingstider? 8241006[/snapback] ja har det slikt jeg også, desvere
MrUrge Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Merkelig detta, men endelig en som har samme problem Har spurt om det en gang før her på forumet, men da fikk jeg bare: Kanskje ustabilt nettverk? Men jeg tror ikke det er det.. :S
Obelixz Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Skrevet 26. mars 2007 Nei tror ikke det har noe med nettverket å gjøre. men lurer fælt på ka det kan være
specnaz91 Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Skjer på flere spill, skjedde ikke på 2142 demoen, skal prøve selve spillet nu. På CSS så stopper bare mennesket mitt opp, men jeg kan se rundt, alle menneskene stopper, tiden tikker nedover...Men jeg kan ikke bevege meg, sekunder senere står det: (Nick) timed out.
MrUrge Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Drit nå i CS! Det er Battlefield det er snakk om her!
Nizzen Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Drit nå i CS! Det er Battlefield det er snakk om her! 8241620[/snapback] Ja drit i CS! CS suger hardt
Crazy_Man Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 kan det være at dere laster ned noe imens når dere spiller, eller rett og slett at ere har velgt en server som har for høy ping(hvis dere spiller på samme server hele tiden)
specnaz91 Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Skjer på alle servere, og laster ikke ned noe, har ingen programmer kjørende i bakgrunnen heller (14 processes)
Obelixz Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Skrevet 27. mars 2007 Jeg prøvde å kjøre med singel core i går og det funket supert det, dere som kjører core proc prøv det så får dere se om det funker for dere
Crazy_Man Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 er det bare meg eller har alle dere dual core fra intel? Har AMD x2 og det funker Veldig bra, eneste er på tv2 sine servere, men jeg tror de alltid er slik
Hunterz Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 (endret) Hadde samma problemet i helga. Ble disconnecta hele tiden. Ellers blir jeg nesten aldri disconnecta, bare kicked eller banned. Har hatt en disconnectingsperiode før en gang og... Det kan kanskje ha noe med nettleverandør eller EA. Det er uansett utrolig irriterendes når du har satt deg ned for å game Endret 27. mars 2007 av Reppelarsinj
Crazy_Man Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 det på tv2 sine servere var kun at det sto "it is a problem with your connection" i 10-15 sekunder så fortsatte spillet igjen. dette skjedde også kun når serveren startet nye maps og når vi vant (javel gret, vi tapte også noen ganger, blæ)
Hunterz Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Det med at det kommer opp "there is a problem with your connection" på TV2 serverne når rundene er ferdig får alle. Det er egentlig ikke noe problem bare at det er litt kjedelig å vente. Verre når du blir disconnecta hele tiden...
Obelixz Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Skrevet 29. mars 2007 fikk dere testet ut å kjøre på singel core ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå