Gå til innhold

Japansk vaffeljern og norske standarder?

ze5400

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappa jobber i Kina, han ringte for noen timer siden for å si at han hadde kjøpt PS3.

Men jeg blir da litt uggen, når han kjøper vaffeljern til 6000, for hvordan vil det gå i norge?

60Hertz konsoll på 50 Hertz nett :ermm:

60Hertz signaler til (gammal) tv på 50Hertz :ermm:

Noen som har noen ord å komme med for å berolige meg, eller skremme meg ? :dontgetit:

Mvh ze5400

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det vil funke heilt fint i norske hjem. Bare bruk vanlig PC-kabel i PSU, siden der er universal :) Dersom TV`en din ikkje er VIRKELIG gammel støtter den nok 60 hz. Anbefaler dog at du skaffer deg ein RGB kabel til PS2/3. De medfølgende kompositt kabelen er noe du burde styre unna.

Rett meg om eg tar feil :hmm:

Endret av Mala
Skrevet
Det vil funke heilt fint i norske hjem. Bare bruk vanlig PC-kabel i PSU, siden der er universal :)

Kan jeg stole på det?

Japan og USA er da 110v?

Vil den bare skifte over, uten videre?

Skrevet (endret)
Det vil funke heilt fint i norske hjem. Bare bruk vanlig PC-kabel i PSU, siden der er universal :)

Kan jeg stole på det?

Japan og USA er da 110v?

Vil den bare skifte over, uten videre?

8247090[/snapback]

ja, ps3 støtter vel alt mellom 110v og 240v eller noe sånt, den har en universal strømforsyning.

Endret av JOECAMEL
Skrevet

Trenger ikke knapp på utsiden om strømforsyningen skrur over på egen hånd vel? Hør på hva folk sier, det er en universal strømforsyning ;)

Skrevet

På platefronten tror jeg også du kan slappe av. Du får riktignok ikke spilt sone B (Europa) blue-ray filmer, men spill skal vissnok være sonefrie.

Når det gjelder dvd'er, er jeg litt usikker. Men jeg vil tippe at modding må til før spilleren blir sonefri.

Skrevet

Okay, da tar jeg det roligere :)

Det at jeg ikke får spilt europeiske DVDer gjr ikke noe :)

Litt kipt med Blu-Rayen, men pytt sann.

Skrevet

Det er det samme som gjelder for US PS3 ?

Stikker til US i natt og har veldig trua på at jeg røsker med meg en grill hjem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...